برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

کارگاه مجازی حکاکی روی چرم در تهران برگزار می‌شود

به گزارش روز پنجشنبه اداره کل میراث فرهنگی تهران، پروانه حیدری با بیان اینکه برگزاری دوره آموزشی  صنایع دستی در فضای مجازی  دشوارتر از آموزش حضوری است و استاد نیازمند صرف وقت بیشتری برای هدایت کارآموزان از راه دور می باشد افزود: در شرایط  کنونی به دلیل حضور هموطنان در منزل باید از فرصت های پیش رو در بستر فضای مجازی برای توسعه و رونق صنایع دستی استفاده کنیم.

حیدری افزود: در حال حاضر دو کارگاه آموزش مجازی نقاشی روی سفال و حکاکی روی چرم برای علاقه مندان به هنر های سنتی در حال برگزاری بوده و جلسات آن یک بار در هفته در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد تا فراگیران فرصت تمرین و انجام مراحل آموزشی را در منزل داشته باشند.

معاون صنایع دستی تهران گفت: آموزش مجازی صنایع دستی مجازی از جمله حذف محدودیت های مکانی و زمانی را به همراه داشته است که اجرای موفق آن می تواند در دوران پسا کرونا نیز برای علاقه مندان ادامه داشته باشد.

وی گفت: در حال حاضر رشته هایی را برای آموزش مجازی انتخاب که از طریق فضای مجازی امکان آموزش و اجرای آن برای فراگیران فراهم باشد و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت www.tehran.mcth.ir  مراجعه کنند.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  ۳۰ استاندارد دارویی جدید تا پایان امسال تدوین می‌شود