برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

رقابت‌های اینوتکس پیچ به تهران رسید

به گزارش روز سه‌شنبه پارک فناوری پردیس، سومین دوره از رقابت‌های اینوتکس پیچ به عنوان یکی از رویدادهای جانبی نمایشگاه بین­ المللی نوآوری و فناوری (INOTEX ۲۰۲۰) از بهمن ماه ۹۸ آغاز شد، این رقابت پس از برگزاری در استان­ های سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی، اصفهان و مازندران، فردا (چهارشنبه سوم اردیبهشت) در تهران برگزار می‌شود.

استارتاپ‌های تهرانی روز چهارشنبه ۳ اردیبهشت به صورت آنلاین با هم به رقابت خواهند پرداخت، این رویداد از طریق صفحه شبکه‌های اجتماعی آن به آدرس @inotexevent قابل تماشا است.

 این درحالی است که شیوع ویروس کرونا و اهمیت حفظ سلامتی شرکت‌کنندگان، برگزاری اینگونه رویدادها را به صورت حضوری و طبق روال سابق با مشکل مواجه کرده است، به همین دلیل طبق تصمیم دبیرخانه این رویداد، به منظور حفظ پویایی جامعه استارتاپی ایران و به منظور تشویق مخاطبان به حفظ قرنطینه خانگی، این رقابت کاملا به صورت آنلاین و به صورت زنده از شبکه‌های اجتماعی این رویداد به آدرس @inotexevent پخش خواهد شد.
 رقابت‌های استارتاپی اینوتکس‌پیچ با هدف معرفی و سرمایه‌گذاری روی ایده‌ها و استارتاپ‌های مستعد از شهرهای مختلف کشور انجام می‌شود، در این رویداد که خود از مراحل مختلفی تشکیل شده است در مرحله نخست استارتاپ‌ها به صورت آنلاین داوری شده و از استارتاپ‌های منتخب برای رقابت حضوری در مقابل سرمایه‌گذاران دعوت به عمل می‌آید.
در این مرحله، ابتدا تیم‌های استارتاپی درخصوص نحوه ارائه به سرمایه گذار آموزش دیده و در ادامه در حضور سرمایه‌گذاران و داوران محلی، به معرفی ایده یا محصول خود پرداختند.
در ادامه از استارتاپ‌های برگزیده استانی به منظور حضور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۰ و نیز شرکت در رقابت‌های نیمه‌نهایی دعوت می شود، برگزیدگان مرحله نیمه‌نهایی می‌توانند به مرحله جذاب INOTEX Battle راه یابند که طی آن، استارتاپ‌ها دوبه دو به بحث و مناظره با هم پرداخته تا در نهایت برترین استارتاپ از نگاه داوران و مخاطبان انتخاب شود.
علاقه‌مندان برای شرکت در بخش رقابتی رویداد اینوتکس و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت http://pitch.inotex.com مراجعه و یا با شماره‌های ۰۹۳۹۶۸۶۳۵۷۷ و ۰۹۱۹۷۳۷۱۴۲۸ تماس برقرار کنند.

  سخنگوی سازمان سنجش آموزش : با تعویق کنکور حق داوطلبان ضایع می‌شود

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)