برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

آزمون غربالگری المپیاد علوم پزشکی با تاخیر برگزار می‌‎شود

به گزارش روز دوشنبه معاونت فرهنگی – دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکیّ، پروین پاسالار در نامه ای خطاب به سرپرستان و دانشجویان شرکت کننده در المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی اظهار داشت: آزمون الکترونیک غربالگری دوازدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی ۶ تیر ۹۹ به صورت غیرمتمرکز در بیش از ۴۰ دانشگاه برگزار می‌شود.

وی در این در نامه با یادآوری این که  در ارتباط با برگزاری دوازدهمین المپیاد روز شنبه۳۰   فروردین ماه ۹۹ جلسه‌ای برگزار شد، تاکید کرد در این جلسه مقرر شد با توجه به شرایط فعلی آزمون غربالگری امسال با تقریباً یک ماه تاخیر نسبت به تاریخی که قبلا اعلام شده بود در تاریخ ششم تیرماه سال جاری برگزار شود.

وی افزود: آزمون به صورت الکترونیک توسط مرکز سنجش و به صورت غیرمتمرکز در بیش از چهل دانشگاه برگزار شود و برای حفظ سلامت دانشجویان عزیز موضوع فاصله‌گذاری فیزیکی و رعایت پروتکل های بهداشتی در نظر گرفته خواهد شد.

 رییس کمیته فنی المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور خاطرنشان کرد: علاوه بر آن مانند سال های گذشته بعد از آزمون غربالگری کارگروهی تشکیل می شود ولی امسال موضوع کارگروهی در حیطه های مختلف در ارتباط با کووید ۱۹ خواهد بود. ان شاءالله تمام تلاش برای حفظ سلامتی  شرکت کنندگان و در عین حال حفظ کیفیت آزمون صورت خواهد گرفت.

دوازدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور در ۶ بخش آموزش پزشکی، استدلال بالینی، تفکر علمی در علوم پایه، مطالعات میان رشته ای علوم انسانی و سلامت و مدیریت نظام سلامت و کارآفرینی در بستر دانشگاه های هزاره سوم برگزار می شود.

  مقابله با آسیب‌های مغزی و نخاعی با استفاده از آنزیم طبیعی

این المپیاد قرار بود خردادماه برگزار شود.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)