برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

برگزاری مجازی همایش ملی «پیامدهای اجتماعی و فرهنگی کرونا در ایران»

علیرضا حسن‌زاده عضو هیات علمی و رئیس پژوهشکده مردم‌شناسی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و دبیر علمی این همایش گفت: شیوع بیماری کرونا و تبدیل آن به یک همه‌گیری جهانی حوزه‌های مختلف زندگی اجتماعی و عمومی مردم جهان و ایران را تحت تاثیر قرار داده است. در این ‌میان حوزه‌های مهم میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع فرهنگی در دو صورت امروزی و سنتی آن تحت تاثیر این پاندمی قرار گرفته‌اند.

وی افزود: با توجه به این واقعیت‌ها همایش «پیامدهای اجتماعی و فرهنگی کرونا بر حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع فرهنگی ایران» فرصتی برای هم اندیشی در بررسی جوانب و جنبه‌های مختلف ظهور کرونا در ایران خواهد بود تا ضمن درک بهتر این مساله راهکارهای گوناگون برای مسائل موجود و آتی ارائه شود. 
دبیر علمی این همایش افزود: با توجه به‌ شرایط همه‌گیری کرونا و اصل فاصله‌گذاری اجتماعی، همایش یادشده در قالب یک همایش صوتی برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند چکیده و اصل مقالات خود را در قالب فایل‌های صوتی برای دبیرخانه علمی همایش ارسال کنند و در عین حال فایل‌های نوشتاری نیز قابل دریافت و نمایش خواهد بود. دبیرخانه همایش، فایل‌های نوشتاری را به صوتی تبدیل خواهد کرد.

مصطفی اسدزاده مدیر روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و دبیر اجرایی این همایش نیز گفت: همایش «پیامدهای اجتماعی و فرهنگی کرونا بر حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع فرهنگی ایران» در شکلی مجازی برگزار می‌شود و مجموعه مقالات آن در قالب کتاب صوتی منتشر خواهد شد. 
وی افزود: در فراخوان همایش محورهای این همایش و نشانی ارسال مقالات درج شده است. مهلت دریافت چکیده مقالات تا ۱۵ تیر ۹۹ و زمان دریافت اصل مقالات ۱۵ مرداد است. زمان برگزاری این همایش مجازی نیز ۱۳ شهریور ۹۹ برابر با روز ملی مردم‌شناسی است. 
علاقه‌مندان می‌توانند فراخوان همایش و اطلاعات مربوط به آن را در پایگاه‌های‌ اطلاع‌رسانی سه پژوهشگاه به www.richt.ir ، www.ihcs.ac.ir  و www.ricac.ac.ir مشاهده کنند. تلفن ۸۸۹۰۱۲۹۵ نیز پاسخگوی پژوهشگران در این زمینه است.

  سرمایه‌گذاری ۱۲ هزار میلیارد تومانی مکانیزاسیون کشاورزی طی هفت سال

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)