برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

اعلام فراخوان طرح­‌های پژوهشی دانشجویی دانشگاه آزاد

به گزارش روز شنبه دانشگاه آزاد، فربد رزازی معاون دانشجویی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد  در نشست راهبری منطقه ۱۰ کشور در واحد اهواز گفت: مسابقات ملی و استانی و همچنین فعال­ سازی انجمن­ های علمی دانشجویی مسیر خود را پیدا کرده اند.

وی افزود: برنامه جدید باشگاه، ترویج فرهنگ پژوهش و حل مسأله از طریق اعلام فراخوان فصلی دریافت پیشنهاد طرح­ های پژوهشی در موضوعات مورد نیاز کشور است.

به گفته معاون دانشجویی باشگاه پژوهشگران، محورهای اصلی مورد نظر در این فراخوان، کشاورزی و منابع طبیعی، داخلی سازی محصولات و خدمات خارجی، ایمنی و مدیریت بحران، اندیشه ورزی در زمینه بهبود روندهای جاری کشور و نقش باشگاه در تعالی دانشگاه آزاد اسلامی است.

رزازی همچنین ادامه داد: در این راستا برای هر محور اصلی، چند محور فرعی با توجه به نیاز­های کشور و طرح پایش پیشنهاد و تعیین و سعی شده که زمینه­ های پیشنهادی، نسبت قابل توجهی از رشته­ های تحصیلی و تخصص ­های مختلف را بپوشاند و در عین حال زمینه ­ای را برای ورود دانشجویان به مشکلات و دغدغه­ های ملی فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه خروجی طرح­ ها می­ تواند به صورت تولید ابزار یا محتوای دیجیتال، طراحی و ساخت نمونه مهندسی، تولید آثار هنری یا پژوهش و ارزیابی بر اساس جمع ­آوری اطلاعات و ارزیابی میدانی باشد، گفت: روش انتخاب طرح ­ها برای اجرا با رویدادهای دانشجویی در واحد­ها و مراکز دانشگاهی همراه است که شور و هیجان علمی را نیز در فضای دانشجویی ایجاد می­ کند.

ابلاغ آیین­ نامه ­های جدید عضویت و تسهیلات برای اعضای باشگاه

  مهلت مجدد ثبت‌نام در دوره‌های کارشناسی ناپیوسته اعلام شد

معاون دانشجویی باشگاه پژوهشگران جوان تصریح کرد: با توجه به فعال شدن کمیسیون مرکزی انجمن­ های علمی دانشجویی، روند اخذ مجوز برای انجمن­ های جدید تسریع شده است.

رزازی از ابلاغ آیین­ نامه ­های جدید عضویت و تسهیلات برای اعضای باشگاه، در آینده نزدیک خبر داد که با اجرایی شدن آنها گستره قابل توجهی از دانشگاه آزاد می توانند از حمایت آن استفاده کنند.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)