برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

درخواست فعالیت پژوهشی دانشجویان دکتری دانشگاه تهران، سامانه سپاری شد

شیوع ویروس کرونا سبب شد تا همه مراکز علمی و دانشگاهی در ایران و جهان تعطیل شود و این روند فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقی بیشتر دانشجویان مقطع دکتری را متوقف کرد. از طرفی هنوز زمان دقیقی برای پایان ویروس کرونا در نظر گرفته نشده و بازگشایی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در هاله‌ای از ابهام است.

بر همین اساس معاونت آموزشی دانشگاه تهران امروز یکشنبه اعلام کرد: با توجه به ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و برای اجرای سیاست‌های دانشگاه در راستای استفاده بهینه از خدمات الکترونیک، تسریع امور و مراجعه نکردن حضوری دانشجویان، فعالیت حضوری دانشجویان دکتری دانشگاه تهران، سامانه سپاری می‌شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: اداره کل خدمات آموزشی دانشگاه تهران با همکاری مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی، تسهیلاتی برای دانشجویان مقطع دکتری در نظر گرفته است.

بر همین اساس فرآیند مربوط به «درخواست پذیرش حضوری انجام فعالیت‌های پژوهشی» در سامانه جامع آموزش دانشگاه تهران تعبیه شد. دانشجویان مقطع دکتری که ضرورت حضور آنان برای انجام فعالیت‌های پژوهشی، مورد تأیید پردیس یا ‏‬دانشکده محل تحصیل قرار گرفته است، می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع آموزش دانشگاه و انتخاب درخواست انجام فعالیت‌های پژوهشی، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند. البته پس از پذیرش و تأیید نهایی توسط اداره کل خدمات آموزشی و مرکز بهداشت دانشگاه، این دانشجویان می‌توانند فعالیت‌های پژوهشی خود را به صورت حضوری در دانشگاه ادامه دهند.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  تصفیه پساب صنعت نساجی با استفاده از منسوجات مبتنی بر فناوری نانو