برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

مقالات حوزه فوتونیک و مواد پیشرفته حمایت می‌شوند

به گزارش روز دوشنبه معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، با هدف افزایش انگیزه و تشویق محققان، پژوهشگران و اساتید و همچنین برای گسترش بیشتر فناوری‌های مرتبط با حوزه فوتونیک و مواد پیشرفته در کشور، صاحبان مقالات تجربی در این حوزه که آثار خود را در نشریات منتخب و مورد تایید، نشر داده‌اند از حمایت و پرداخت‌های تشویقی برخوردار می‌شوند.

مقالات مشمول این بسته حمایتی باید در در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ در نشریات معتبر بین المللی (Q_۱ و IF بالا) منتشر شده باشند و به نام جمهوری اسلامی ایران ثبت شده باشد، همچنین نویسنده مقاله باید در یکی از موسسات پژوهشی یا دانشگاه‌های داخل کشور، اشتغال داشته باشد.

علاوه بر این، ارتباط مقاله منتشر شده با حوزه مورد اشاره از سوی کمیته علمی داوری مورد بررسی قرار می‌گیرد، مقالات منتشر شده باید در راستای توسعه فناوری باشند و از ویژگی تجربی بودن برخوردار باشند، همچنین این مقالات نباید قبلا مورد حمایت معاونت علمی یا یکی از ستادهای وابسته به آن قرار گرفته باشند.

علاقه مندان می‌توانند برای اطلاع از سایر جزئیات و شرایط و نحوه درخواست حمایت به آدرس اینترنتی ستاد توسعه فناوری‌های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به نشانی http://pam.isti.ir  مراجعه کنند.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  بحث دانش‌بنیان در این دولت به یک فرهنگ تبدیل شده است