برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

مهلت مجدد ثبت‌نام آزمون ارشد پزشکی ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود

به گزارش روز یکشنبه معاونت فرهنگی – دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آبتین حیدرزاده اظهار داشت: به دنبال تغییر زمان برگزاری آزمون ارشد رشته‌های گروه پزشکی در سال جاری به دلیل شیوع بیماری کرونا، تصمیم گرفتیم مهلتی مجدد برای آن دسته از افرادی که به دلایلی هنوز موفق به ثبت نام در آزمون نشده‌اند، ایجاد کنیم.

وی افزود: داوطلبانی که هنوز موفق به ثبت نام در ازمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی نشده‌اند، می‌توانند از ۲۰ تا ۲۲ اردیبهشت ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. همچنین داوطلبان در این بازه زمانی می‌توانند در صورت نیاز نسبت به ثبت نام و ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور گفت: مهلت مجدد که برای ثبت نام در آزمون ارشد پزشکی تعیین شده است، تمدید نخواهد شد و داوطلبان باید در این بازه زمانی سه روزه نسبت به ثبت نام خود اقدامات لازم را انجام دهند.

بر اساس آخرین تصمیم گیری وزارت بهداشت و بر اساس جدیدترین تقویم آزمون ها، آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۹۹ در روزهای۲۳ و ۲۴ مرداد ماه سال ۹۹ برگزار می‌شود. پیش از این قرار بود این آزمون در روزهای ۲۶ و ۲۷ تیر ماه جاری برگزار شود.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  افزایش قیمت پیاز و گوجه فرنگی به دلیل تغییر فصل