برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

مهلت ثبت‌نام مجدد آزمون فلوشیپ پزشکی تمدید شد

به گزارش روز دوشنبه معاونت فرهنگی – دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،  داوطلبان آزمون پذیرش در دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۳۹۹ در روزهای ۲۳ تا ۲۴ اردیبهشت فرصت دارند با ورود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir در این آزمون ثبت نام کنند.

تاکنون بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر در این دوره از آزمون ثبت نام کرده‌اند که این تعداد برای قبولی در ۱۵ دانشگاه و ۷۷ رشته تکمیلی تخصصی رقابت می‌کنند.

پیش از این قرار بود مرحله کتبی آزمون پذیرش در دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۳۹۹ در ۲۹ خرداد برگزار شود که با توجه به شیوع ویروس  کرونا و تغییر تقویم آزمون‌های کشوری، مرحله کتبی آزمون پذیرش در دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۹۹ در روز پنج شنبه ۹ مرداد  در دانشگاه‌های علوم پزشکی مجری برگزار می شود.

ثبت نام ۲ هزار ۵۰۰ نفر در آزمون پذیرش دستیاری دندانپزشکی

دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی وزارت بهداشت هم از ثبت نام ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در آزمون پذیرش دستیاری دندانپزشکی خبر داد.

 بهزاد هوشمند دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی وزارت بهداشت اظهار داشت: از این تعداد یک هزار و ۵۰۰ نفر زن و مابقی را داوطلبان مرد تشکیل می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین تقویم آزمون‌های علوم پزشکی سال ۹۹ که به تصویب مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت رسیده است، آزمون پذیرش دستیاری دندانپزشکی در تاریخ ۳۰ مرداد ماه برگزار می شود.

دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی وزارت بهداشت یادآور شد: مهلت ثبت نام در آین آزمون به پایان رسیده است اما با توجه به تعویق زمان برگزاری این آزمون به دلیل شرایط شیوع بیماری کرونا، ممکن است مهلت ثبت نام در ماه‌های آینده صورت گیرد تا داوطلبانی که هنوز اقدام به ثبت نام در آزمون نکرده‌اند، اقدامات لازم را اجام دهند.

  اصناف مشکلات تامین بودجه و منابع مالی دارند

هوشمند در خصوص بازگشایی دانشکده‌های دندانپزشکی هم گفت: هنوز ستاد ملی مقابله با کرونا  تصمیمی مبنی بر بازگشایی دانشکده‌های دندانپزشکی اتخاذ نکرده اما به محض تصمیم‌گیری، اطلاع‌رسانی‌های لازم در این خصوص انجام می شود.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)