برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

مدرس خیابانی درد اصناف را می‌شناسد

«قاسم نوده فراهانی» با اشاره به عملکرد سرپرست فعلی وزارت صنعت به خبرنگار اقتصادی ایرنا گفت: مدرس خیابانی سال‌ها در سمت معاونت وزیر بازرگانی مشغول به فعالیت بوده و تسلط کاملی به اصناف دارد؛ ارتباط نزدیک او با اصناف و اتحادیه‌ها در این سال‌ها باعث شده که او درد آنها را از نزدیک شناخته و برای رفع مشکلاتشان از جان و دل مایه بگذارد.

وی ادامه داد:  او در مدت ۱۱ ماه فعالیت خود، پای اصناف را به جلساتی باز کرد که پیشتر اجازه حضور در این جلسات را نداشتند و همدلانه پای صحبت‌ها و خواسته‌های آنها نشست.

رییس اتاق اصناف تهران با اشاره به مشورت‌گیری مدرس خیابانی از اصناف بیان کرد: ایشان اصناف را بازوی انقلاب می‌داند و در این مدت اگر تصمیمی قرار بود درباره اصناف گرفته شود، حتما از اعضای این صنف مشورت گرفته و تا حد توان مشورت‌ها را عملیاتی می‌کرد.

فراهانی ضمن اعلام حمایت اصناف از سرپرستی مدرس خیابانی اظهار کرد: در زمانه‌ای که کمتر کسی به فکر اصناف و مشکلات آنهاست و هرکس بر اساس منافع شخصی خود به جای حل مشکل، مسائلی برای اصناف ایجاد می‌کند، مدرس خیابانی اصناف را سرلوحه برنامه‌هایش قرار داد و کمک کرد سرپا بمانند.

وی اظهار امیدواری کرد تا برنامه‌هایی که او در دوران قائم مقامی وزارت صنعت آغاز کرده ادامه‌دار باشد و گفت: در صورت انتخاب ایشان به عنوان وزیر صنعت، می‌توانیم به ادامه‌دار بودن فعالیت‌هایشان در حوزه اصناف دلگرم باشیم.

به گزارش ایرنا، عصر روز دوشنبه رییس جمهوری با صدور حکمی «حسین مدرس خیابانی» – قائم مقام پیشین وزارت صنعت- را به عنوان سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب کرد.

  دوسالانه جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی برگزار نمی‌شود

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)