برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

۲۱ هزار نفر در آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد نام‌نویسی کردند

سیدعزیز آشنا روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا گفت: پیرو توافق انجام شده میان مرکز آزمون جهاد دانشگاهی و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، آزمون استخدامی این سازمان توسط این مرکز برگزار می شود.

وی افزود: با برگزاری این آزمون ۳۰۰ نفر از تمامی استان ها در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور جذب می شوند.

آشنا گفت: ثبت نام این آزمون از روز شنبه ۳۰ فروردین آغاز شد و  ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ پایان یافت که در این مهلت بیش از ۲۱ هزار نفر از سراسر کشور ثبت نام کردند. 

۳۰ خرداد تاریخ برگزاری آزمون استخدامی ثبت اسناد

وی عنوان داشت: آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در صورت موافقت و اجازه ستاد ملی مبارزه با کرونا، ۳۰ خردادماه ۱۳۹۹ برگزار می شود. در صورتی که این ستاد با برگزاری آزمون مخالفت کند، برگزاری آن به زمان دیگری موکول و تاریخ آن متعاقبا اعلام می شود.

مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی با اشاره به انتشار دفترچه آزمون، گفت: متقاضیان برای مشاهده اطلاعیه و دانلود دفترچه آزمون به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس https:hrtc.ir مراجعه کنند.

آشنا تاکید کرد: آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سراسر کشور در مراکز آزمون جهاد دانشگاهی به صورت سراسری برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در اطلاعیه شماره یک خود عنوان کرد که این سازمان برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز به صورت استخدام قرارداد انجام کار معین از محل مجوز سازمان اداری و استخدامی کشور آزمون استخدامی برگزار می کند.

  ویروس کرونا تا ۳ ساعت در هوا دوام می‌آورد

برگزاری آزمون استخدامی شرکت صنایع شیر ایران

آشنا در ادامه از برگزاری آزمون استخدامی شرکت صنایع شیر ایران خبر داد و گفت: این شرکت در قالب قرارداد کار مدت معین نیرو استخدام می کند. 

وی افزود: ثبت نام این آزمون از روز چهارشنبه ٢٤ اردیبهشت ماه ١٣٩٩ از طریق سایت اینترنتی مرکز آزمون جهاد دانشـگاهی به آدرس ir.hrtc.www آغاز می شود و در پایان روز پنجشنبه اول خردادماه ١٣٩٩ پایان می یابد.

مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی ادامه داد: داوطلبان متقاضی ثبت نام در این آزمون، توجه داشته باشند که مهلت ثبت نام تمدید نخواهد شد و ثبت نام در سایت مربوطه پس از اتمام مهلت یاد شده، غیرفعال می شود. متقـاضـــیـان ثبـت نـام می تواننـد برای آگـاهی از اطلاعـات و جزئیـات مربوط بـه این آزمون به دفترچه راهنمای آن که از روز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه روی ســایت اینترنتی ir.hrtc.www قرار گرفته است، مراجعه کنند.

به گفته آشنا، این آزمون روز جمعه ۳۰ خرداد ماه ۱۳۹۹ برگزار می شود.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)