برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

طراحی سامانه ارتباط بیمار با پزشک توسط محققان کشور

دکتر بهار مازندرانی مدیرعامل شرکت دانش بنیان بهزی و ارایه کننده خدمات آموزش بیمار، ارتباط با پزشک و پیگیری درمان(فالوآپ) در گفت و گویی که پایگاه اطلاع رسانی این دانشگاه امروز – شنبه- منتشر کرد، گفت: پزشکان و درمانگران برای درمان موثرتر و ماندگارتر، پس از ویزیت،  آموزش های متناسب با بیماری را از طریق سامانه به بیمار ارائه می دهند.  
وی افزود: سامانه بهزی در طول دوره نقاهت و درمان، از طریق جمع آوری و پالایش داده های گزارش شده از طرف بیماران، ابعاد سبک زندگی آنها را می سنجد و از طریق آموزش، یادآوری و ارائه نکات مهم مسیر درمان را تسریع می بخشد.
مدیرعامل این شرکت دانش بنیان عنوان کرد: این خدمات سبب می شود بیماران به نوعی خود را در ارتباط با درمانگر ببیند و به اضطراب ناشی از کمبود دانش در مورد وضعیت جدید خود دچار نشوند. از سوی دیگر درمانگران در پنل خود در اپلیکیشن پزشک بهزی، هر لحظه وضعیت بیماران را رصد می کند.
مازندرانی با بیان این که سامانه بهزی فرآیند درمان برای درمانگر و بیمار را ساده تر و اثربخش می کند، تصریح کرد: در این سامانه  از طریق اپلیکیشن و وب سایت، بیماران توصیه های متناسب با بیماری خود را دریافت می کنند و می توانند سوالات خود را برای پزشک ارسال کنند و پاسخ بگیرند. از طرفی پزشکان هم می توانند به آخرین وضعیت بهبودی بیماران دسترسی داشته باشند و خدمات درمانی بهتری ارائه کنند.
وی خاطرنشان کرد: این سامانه در دو سال گذشته در قالب طرح پژوهشی و خدمات درمانی با تعدادی کلینیک و پژوهشکده های دانشگاه های علوم پزشکی تهران، ایران، شهید بهشتی، شیراز و یزد همکاری کرده است.

  اسپانیا مرزهایش را به روی گردشگران حوزه شینگن می‌گشاید

مدیرعامل شرکت دانش بنیان بهزی یادآور شد: از بیماران ارجاع شده ۳۹درصد مرد، ۶۱درصد زن و از کشورهای ایران، امریکا، ژاپن و سوریه بودند.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)