برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

ثبت‌نام مجدد آزمون فلوشیپ پزشکی آغاز شد

به گزارش معاونت فرهنگی – دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سید سعید هاشمی نظری گفت: با توجه به درخواست‌های مکرر داوطلبان، ثبت نام از ساعت ۹ صبح امروز- ششم خرداد – تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه هشتم خرداد ماه برای آخرین بار تمدید شد.

وی افزود: در این مهلت مجدد ثبت نام  افرادی که هنوز موفق به نام نویسی و ارایه مدارک خود نشدهند، می توانند ثبت نام کنند.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی خاطرنشا کرد: تاکنون یک هزار و ۴۱۲ نفر در آزمون فلوشیپ پزشکی ثبت نام کردند و با توجه به استقبال داوطلبان برای حضور در این آزمون، مهلت مجددی برای ثبت نام در این آزمون تمدید شد.

هاشمی نظری تصریح کرد: آزمون پذیرش دستیار دوره‌های تکمیلی تخصصی(فلوشیپ) روز پنج شنبه ۹ مرداد ماه در دانشگاه‌های علوم پزشکی مجری برگزار می شود.

وی یادآور شد: داوطلبان آزمون پذیرش در دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) فرصت دارند با ورود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir در این آزمون ثبت نام کنند.

به گزارش ایرنا، پیش از این، قرار بود مرحله کتبی آزمون پذیرش در دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۳۹۹ در ۲۹ خرداد برگزار شود که با توجه به شیوع کروناویروس و تغییر تقویم آزمون‌های کشوری، مرحله کتبی آزمون پذیرش در دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) روز پنج شنبه ۹ مرداد ۹۹ در دانشگاه‌های علوم پزشکی مجری برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  ۱۹۶ هزار میلیارد ریال وجه خرید گندم مازاد به کشاورزان پرداخت شد