برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

مرکز نوآوری دانشگاه صنعتی بیرجند افتتاح شد

مدیر کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی بیرجند در حاشیه این آیین گفت: مرکز نوآوری دانشگاه صنعتی بیرجند در فضایی به مساحت یک هزار و ۴۰ مترمربع احداث شده است.

 حسین مودی با بیان اینکه حداقل ۱۰ تیم استارتاپ در این مرکز مستقر خواهد شد اظهار داشت: برای هر تیم چهار نفره یک صندلی و در مجموع ۴۰ صندلی در این بخش جانمایی خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین ۹ فضای پارتیشن‌بندی شده در این مرکز وجود دارد که در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان قرار خواهد گرفت.

مدیر کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی بیرجند بیان کرد: در مجموع ۱۹ تیم استارتاپی و دانش‌بنیان در این مرکز مستقر خواهند شد.

وی اعتبار هزینه شده برای این مرکز را ۳۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: از این میزان ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات معاونت و ۱۰۰ میلیون تومان نیز توسط پارک علم و فناوری استان و دانشگاه صنعتی بیرجند هزینه شده است.

سورنا ستاری که امروز (دوشنبه) وارد بیرجند شد، با همراهی استاندار خراسان جنوبی از مرکز نوآوری و شتاب‌دهی و مرکز اشتغال‌زایی و کارآفرینی دانشگاه بیرجند، مرکز رشد و تیم‌های مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بازدید کرد.

بازدید از شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری، افتتاح صندوق پژوهش و فناوری استان، ساختمان جدید مرکز رشد واحدهای فناور فردوس و مرکز نوآوری طبس به صورت ویدئو کنفرانس و شرکت در نشست اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه معاون علمی و فناوری رییس جمهوری به خراسان جنوبی است.

  ارزش سالانه گندم کشور ۳۰۰ هزار میلیارد ریال است

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)