برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

گردشگران آلمانی وارد سیستان و بلوچستان شدند

مجتبی میرحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این گروه مطابق برنامه سفر به مدت ۲ روز از جاذبه‌های گردشگری شمال استان دیدن کرده و از مراکز دیدنی مرکز و جنوب این استان بازدید خواهند کرد.

وی بیان کرد: این گروه آلمانی شامل فرهنگیانی از جمله نویسنده، مربی مدرسه و مدیر بازنشسته است که با هدف آشنایی با آثار و جاذبه‌های گردشگری سیستان و بلوچستان و تولید محتوا برای شکل دادن به سفرهای جدید به مقصد این استان هستند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان افزود: افزایش حضور گردشگران خارجی انگیزه و مسوولیت ما برای بهبود زیرساخت‌ها با مشارکت فعال مردم و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی را جهت رشد اقتصادی و رسیدن به اشتغال پایدار افزایش می‌دهد.

وی بیان کرد: حضور در نمایشگاه‌های خارجی، شکل گیری پویش ملی معرفی و سفر به سیستان و بلوچستان و تولید محتوای موردنیاز در کنار مهمان‌نوازی متفاوت مردمان ما باعث شد تا مدیران تورهای ورودی، جرات بیشتری برای تغییر در جغرافیای گردشگری ایران به خرج داده و این را به عنوان مقصد جدید سفرهای گردشگران خارجی معرفی کنند.

میرحسینی اظهار داشت: به آینده گردشگری و نقش آفرینی در تحولات آینده ایران بسیار امیدواریم و سیستان و بلوچستان با مجموعه اقدامات ملی و استانی از انزوا خارج و تبدیل به یکی از قطب‌های گردشگران ورودی خواهد شد.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  دانلود آهنگ شهاب مظفری مرد