برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

آغاز مهلت ثبت‌نام مجدد در آزمون فلوشیپ پزشکی

 سید سعید هاشمی نظری روز دوشنبه با یادآوری این که یک‌هزار و ۴۲۹ نفر تاکنون در آزمون فلوشیپ پزشکی ثبت نام کرده‌اند، اظهار داشت: فرصت ثبت نام در آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) با توجه به درخواست های مکرر داوطلبان، برای چندمین بار تمدید شد و این فرصت از ساعت ۹ صبح روز دوشنبه ۲۶ خرداد آغاز شد وتا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۸ خرداد ماه ادامه دارد.

به گزارش معاونت فرهنگی – دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آن دسته از متقاضیان آزمون پذیرش دستیاری دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) که هنوز موفق به ثبت نام در این آزمون نشده‌اند می‌توانند از امروز به مدت سه روز نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

متقاضیان حضور در این آزمون می‌توانند با ورود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی و کلیک در این بخش نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی با یادآوری این که پیش بینی می‌شود بر روند تعداد ثبت نام کنندگان در این آزمون، افزایش مناسبی طی این سه روز داشته باشیم، گفت: تاکنون  یک هزار و ۴۲۹ نفر در این دوره از آزمون ثبت نام کرده‌اند که این تعداد برای قبولی در ۱۵ دانشگاه و ۷۷ رشته تکمیلی تخصصی رقابت می‌کنند.

بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی رشته سم شناسی بالینی با پیش نیاز رشته های «بیماری های داخلی، کودکان، طب اورژانس، پزشکی قانونی، بیهوشی، دکتری تخصصی (Ph.D) سم شناسی با پایه پزشکی» به جدول ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی ارومیه با ظرفیت ۲ نفر و رشته پزشکی خواب با پیش نیاز رشته های «روانپزشکی، گوش و گلووبینی و جراحی سروگردن، طب کار، بیماری های مغز و اعصاب، کودکان، فوق تخصص ریه بزرگسال، بیهوشی، بیماری های داخلی” به جدول ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با ظرفیت ۱ نفر اضافه شده است.

  ۵۵ هزار تن ذخیره شیر خشک داریم

همچنین رشته جراحی کورکتال با پیش نیاز رشته «جراحی عمومی» به جدول ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی ایران با ظرفیت ۱ نفر، رشته نوروفیزیولوژی بالینی کودکان با پیش نیاز رشته «فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان، تخصص بیماری های مغز و اعصاب» به جدول ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی تهران با ظرفیت ۱ نفر و رشته جراحی عمومی درون بین زنان با پیش نیاز رشته «زنان و زایمان» به جدول ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ظرفیت ۱ نفر اضافه شده است.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)