برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

مهلت ثبت نام در کنکور کارشناسی ناپیوسته ۹۹ تمدید شد

فاطمه زرین آمیزی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا اظهار داشت: داوطلبانی که در مرحله نخست ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته دانشگاه ها شرکت نکردند تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه چهارم تیرماه مهلت دارند با مراجعه به سامانه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

وی یادآور شد: مرحله نخست ثبت نام یک بار در فاصله زمانی ۱۷ تا ۲۷ اردیبهشت ماه ۹۹ انجام شد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: آن دسته از داوطلبانی که قبلاً ثبت‌نام خود را تکمیل و کد رهگیری ثبت‌نام دریافت کرده اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ اعلام شده نسبت به مشاهده یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

زرین آمیزی درخصوص زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته خاطرنشان کرد: کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته دانشگاه‌ها روز جمعه ۱۴ شهریور ماه برگزار می شود.

وی ظرفیت پذیرش در کد رشته های کاردانی به کارشناسی سال ۹۹ را ۲۲۶ هزار و ۳۵۶ نفر برای پنج هزار و ۲۷۴ کد رشته محل با آزمون و بدون آزمون اعلام کرد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور به آمار ثبت نام کنندگان تا این لحظه اشاره و تصریح کرد: تاکنون ۴۳ هزار و ۱۶۰ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  نهاده‌های دامی با تاخیر به دست تولیدکنندگان می‌رسد