برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

ثبت‌نام آزمون‌های دوره تخصصی علوم آزمایشگاهی آغاز شد

سید سعید هاشمی نظری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا اظهار داشت: ثبت نام آزمون علوم آزمایشگاهی از امروز تا یکشنبه آینده هشتم تیر ماه فقط به صورت اینترنتی از طریق سایت مرکز سنجش آزمون پزشکی به آدرس www.sanjeshp.ir  انجام می شود.
وی تاکید کرد: برای داوطلبانی که در هنگام ثبت نام مدارک کامل خود ارسال نکنند یا مدارک ناقص ارسال کنند، کارت ورود به جلسه آنان صادر نخواهد شد.
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی افزود: افرادی که در یکی از رشته‌های علوم آزمایشگاهی بالینی (ایمنی شناسی پزشکی، انگل شناسی پزشکی، باکتری شناسی پزشکی، بیوشیمی بالینی، ژنتیک پزشکی، میکروب شناسی پزشکی، قارچ شناسی پزشکی، ویروس شناسی پزشکی و هماتولوژی آزمایشگاهی و بانک خون) دارای دکترای تخصصی (Ph.D) یا متخصصان پس از فراغت از تحصیل دارای حداقل چهار سال سابقه کار در رشته تخصصی باشند، مجاز به ثبت نام در این آزمون هستند.
هاشمی نظری با یادآوری این که نحوه پذیرش در آزمون علوم آزمایشگاهی از طریق آزمون کتبی و مصاحبه است که نسبت آن ۶۰ به ۴۰ است، خاطرنشان کرد: آزمون دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی در روز پنج شنبه ۲۳ مردادماه برگزار می‌شود. 
وی ادامه داد: داوطلبان سی و چهارمین دوره  آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی که هنوز موفق به ثبت نام نشده یا مدارک آنها ناقص است از امروز تا ساعت ۲۴ دوم تیر ماه می توانند ثبت نام، ویرایش فرم ثبت نام و تکمیل مدارک را در سایت این مرکز قابل انجام دهند و دیگر این مهلت قابل تمدید نیست.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  لزوم اقدامات پیشگیرانه برای کاهش خسارت‌زایی انواع مخاطرات کشاورزی