برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

برگزاری دو نشست تخصصی در پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش

به گزارش پژوهشگاه مطالعات وزارت آموزش و پرورش، بررسی مقاصد و اهداف تلاش‌های اصلاح‌گرانه در نظام آموزشی ایران در سال‌های پس از انقلاب شکوهمند اسلامی، میزان کامیابی‌ یا ناکامی این تلاش‌ها، موانع و چالش‌های فراروی آنها، و درس‌هایی که می‌توان از آنها آموخت.

بر همین اساس پژوهشگاه مطالعات وزارت آموزش و پرورش نشست ویژه ای تحت عنوان“تبیین تلاش‌های اصلاح‌گرانه پس از انقلاب اسلامی در آموزش و پرورش ایران: نقد گذشته، چشم انداز آینده” را برگزار می کند.

بررسی مقاصد و اهداف تلاش‌های اصلاح‌گرانه در نظام آموزشی ایران در سال‌های پس از انقلاب شکوهمند اسلامی، میزان کامیابی‌ یا ناکامی این تلاش‌ها، موانع و چالش‌های فراروی آنها، و درس‌هایی که می‌توان از آنها آموخت، هدف اصلی برگزاری این نشست است.

این نشست روز یکشنبه ۲۷ بهمن ماه جاری از ساعت ساعت ۱۰:۱۵ الی ۱۲ با مدیریت فرهاد کریمی (رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش) و با حضور مهدی نوید (دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش)، علی ذوعلم (معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی)، علیرضاصادق‌زاده (نایب رئیس انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران) در طبقه هفتم، سالن جلسات پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش واقع در خیابان شهید قرنی، نرسیده به پل کریمخان زند، نبش کوچه شهید باقری قصرالدشتی، پلاک ۱۸۱ برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، همچنین پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش نشست علمی تخصصی “آسیب‌شناسی و نقد حرکت‌های اصلاحگرانه آموزش و پرورش در دهه‌های گذشته”را با موضوع  آسیب‌شناسی و نقد حرکت‌های اصلاحگرانه آموزش و پرورش در دهه‌های گذشته (طرح کلیات تغییر نظام آموزش و پرورش(۱۳۶۷)، مهندسی اصلاحات در آموزش و پرورش(۱۳۸۱)، تحول بنیادین آموزش و پرورش(۱۳۹۰) برگزار می کند.

  کاهش عیوب میکروپردازنده‌ها مناسب برای داروسازی در دانشگاه امیرکبیر

این نشست نیز روز یکشنبه ۲۷ بهمن ماه جاری از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۰:۱۵ با مدیریت عبدالله انصاری (عضو هیات علمی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، مجری تهیه برنامه زیرنظام تأمین و تخصیص منابع مالی) و با حضور عبدالحسین نفیسی (عضو شورای تغییر بنیادی نظام آموزش و پرورش)، الهه حجازی (دبیر علمی همایش ملی مهندسی اصلاحات در آموزش و پرورش)، محمود مهرمحمدی (مجری طرح سند تحول بنیادین) در آدرس مذکور برگزار می شود.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)