برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری ۹۹ تا ۲۷ بهمن‌ماه

مهلت ثبت نام در پنجاهمین کنکور سراسری برای پذیرش در رشته‌های با آزمون دوره‌های روزانه، نوبت دوم «شبانه»، نیمه‌ حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌ نور (آموزش از راه دور) و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی‌ همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی ساعت ۲۴ امشب (پنجشنبه شب) در سایت این سازمان به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org به پایان می رسید.

سازمان سنجش آموزش کشور شامگاه پنجشنبه اعلام کرد که این مهلت برای رفاه حال داوطلبان جامانده تا یکشنبه ۲۷ بهمن‌ماه تمدید شد.

متقاضیان ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما (دفترچه راهنما از طریق سایت سازمان قابل دسترسی است) و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش‌ آموزش کشور مراجعه کنند.

آن دسته از داوطلبانی که پیش از این نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

* شکایت سازمان سنجش از عوامل کانال مجعول

سازمان سنجش به داوطلبان اعلام کرد که با شکایت این سازمان و پیگیری موضوع توسط پلیس فتا و نیروی انتظامی، عوامل کانال مجعول و غیر واقعی که به نام سازمان سنجش در فضای مجازی ( تلگرام ) فعالیت می کردند، شناسایی، دستگیر و برای اقدامات بعدی تحویل مراجع قضایی شدند.

کنکور سراسری ۹۹ در روزهای ۱۲ و ۱۳ تیرماه سال ۱۳۹۹ در حوزه‌های امتحانی برگزار می‌شود.

دریافت دیپلم نظام آموزشی جدید ۳-۳-۶، دارا بودن مدرک پیش دانشگاهی یا دریافت مدرک پیش دانشگاهی، دارا بودن دیپلم نظام قدیم یا مدرک کاردانی (فوق دیپلم) دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در این آزمون است.

گزینش دانشجو در رشته ‌های با آزمون کنکور سراسری ۹۹ بر اساس نمره کنکور و سوابق تحصیلی صورت می گیرد؛ همچنین داوطلبانی که دارای ۲ مدرک دیپلم هستند، امکان ثبت نام در این کنکور دارند.

هر داوطلب مطابق ضوابط آزمون می‌تواند متقاضی شرکت در یکی از گروه‌های پنجگانه آزمایشی شامل گروه آزمایشی یک (علوم ریاضی و فنی)، گروه آزمایشی ۲ (علوم تجربی)، گروه آزمایشی ۳ (علوم انسانی)، گروه آزمایشی ۴ (هنر) و گروه آزمایشی ۵ (زبان‌های خارجی) شود.

چنانچه داوطلبی متقاضی ثبت‌نام در ۲ یا سه گروه آزمایشی ‌باشد، لازم است به ازای هر گروه آزمایشی، مبلغ ۳۷ هزار تومان دیگر به صورت اینترنتی پرداخت کند.

منظور از ثبت‌نام در ۲ یا ۳ گروه آزمایشی به این صورت است که داوطلب می‌تواند علاوه بر انتخاب یکی از گروه‌های آزمایشی (علوم ریاضی و فنی یا علوم تجربی یا علوم انسانی) به عنوان گروه آزمایشی اصلی در گروه آزمایشی هنر و زبان خارجی نیز متقاضی شود؛ به عبارت دیگر، هیچ داوطلبی نمی‌تواند به طور هم زمان، در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی شرکت کند.

اگر داوطلبی علاقه‌مند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام‌نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی باشد، لازم است نسبت به پرداخت مبلغ ۱۸ هزار و ۶۰۰ تومان اقدام و اطلاعات کارت اعتباری را دریافت کند.

  فرصت جدید ثبت‌نام فراخوان دستیار پزشک پژوهشگر در فروردین 99

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)