برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

دستورالعمل اجرایی کمیته اقدام صادراتی نهایی شد

به گزارش روز شنبه سازمان توسعه تجارت ایران، «احسان قمری» اظهارداشت: براساس دستورالعمل اجرایی کمیته اقدام صادراتی که با امضای روسای اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، اتاق تعاون ایران، اتاق اصناف و توسط رئیس سازمان توسعه تجارت ایران ابلاغ خواهد شد، مشکلات واحدهای صادراتی به‌ویژه بنگاه‌های کوچک و متوسط که با قوانین بالادستی در تعارض نباشد، مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهای قانونی اتخاذ خواهد شد.

وی افزود: تاکنون سه جلسه از کمیته اقدام صادراتی برگزار شده و در این جلسات، با تدوین و تصویب شاخص‌های اجرایی کمیته، درخواست‌های تعدادی از واحدها به دبیرخانه کمیته ارسال شده و مورد بررسی و اتخاذ تصمیم قرار گرفته است.

قمری تاکیدکرد: صادرکنندگانی که در فرآیند صادرات با مشکل مواجه می‌شوند، می‌توانند موارد خود را از طریق اتاق‌های عضو کمیته به کمیته اقدام صادراتی منعکس کنند.

مسوول دبیرخانه کمیته اقدام صادراتی خاطر نشان‌کرد: از سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها نیز انتظار می‌رود با هدف تمرکززدایی و حل مشکلات صادرکنندگان، با حضور دستگاه‌های استانی، نسبت به تشکیل کمیته اقدام صادراتی استانی اقدام کنند.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  بومی‌سازی خدمات مشخصه‌یابی بانک‌های سلولی و حذف ویروس در کشور