برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

کارت کنکور دکتری ۹۹ از ۲۳ تیرماه توزیع می‌شود

فاطمه زرین آمیزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا اظهار داشت: داوطلبان می توانند از روز سه شنبه ۲۳ تیرماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org  نسبت به دریافت کارت خود اقدام کنند.

وی افزود: برای شرکت در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت و اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس دار الزامی است.

زرین آمیزی درباره آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون گفت: آدرس و محل تشکیل باجه رفع نقص کارت شرکت در ‌آزمون داوطلبان بر مبنای شهرستان محل آزمون آنان به شرح جدول منتشر شده در سایت سازمان سنجش است و داوطلبان در صورت وجود نقص در کارت باید از ۲۴ تا ۲۵ تیرماه به این باجه ها مراجعه کنند.
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور، زمان برگزاری کنکور دکتری را ساعت هشت صبح روز پنجشنبه ۲۶ تیرماه در ۶۰ شهرستان اعلام کرد.
 زرین آمیزی افزود: آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا ۳۰ بهمن ماه ۹۹ در مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای یا تا ۳۱ شهریورماه ۹۹ دانش آموخته می شوند، باید نسبت به ویرایش یا درج معدل اقدام کنند.
وی تاکید کرد: از ورود داوطلبانی که کارت شرکت در آزمون و کارت شناسایی به همراه نداشته باشند، در جلسه آزمون ممانعت به عمل می آید.
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: داوطلبان از آوردن وسائل اضافی از جمله موبایل، ماشین حساب، ساعت و انگشتر هوشمند و پیجر به جلسه آزمون خودداری کنند.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  عادی‌انگاری کرونا، ممنوع