برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

آزمون زبان دانشگاه علامه طباطبایی ۲۰ تیرماه برگزار می‌شود

به گزارش روز دوشنبه دانشگاه علامه طباطبایی، مرکز آموزش های تخصصی آزاد در اطلاعیه ای اعلام کرد؛ ثبت نام کنندگان در آزمون های زبان دانشگاه علامه طباطبایی به علت حاد بودن شرایط بهداشتی موجود در سطح کشور و لزوم برگزاری آزمون به صورت حضوری و به منظور رعایت پروتکل بهداشتی ابلاغ شده از سوی وزارت بهداشت و جلوگیری از ازدحام بیش از حد و جلوگیری از انتشار ویروس کویید ۱۹ و بیماری کرونا، این آزمون ها بیستم تیر ماه در دو نوبت صبح راس ساعت ۹ و عصر راس ساعت ۱۴ در ساختمان مرکز آموزش های تخصصی آزاد دانشگاه به نشانی : خیابان ولیعصر (عح)، خیابان توانیر، خیابان نظامی گنجوی نبش کوچه هفت پیکر برگزار می شود. 

در این اطلاعیه آمده است‌: شرکت کنندگان ضمن مطالعه دقیق لیست های پیوست، برای اطلاع از زمان برگزاری آزمون و رعایت کامل بهداشت شخصی و استفاده از ماسک، حداکثر تا نیم ساعت قبل از شروع آزمون در محل فوق الذکر حضور به هم رسانند.

همچنین باتوجه به تحویل نشدن وسایل شخصی، از داوطلبان درخواست شده از آوردن کیف، کتاب و جزوه جدا خودداری کنند. (ضمن اینکه امکان همراه داشتن در سر جلسه امتحان وجود ندارد). دانشگاه تحت هیچ عنوان مسئولیت وسایل شخصی را به عهده نخواهد گرفت. همراه داشتن اصل کارت ملی و کارت دانشجویی الزامی است. هنگام شروع آزمون تمام موبایل ها خاموش و یا در حالت پرواز قرار داده شود.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  مرز باشماق مریوان به طور موقت تعطیل شد