برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

تکلیف ۱۱ هزار کانتینر و ۱۰۵ هزار تن کالای فله‌ای در بندر شهیدرجایی مشخص شد

بابک دین پرست عصر پنجشنبه درنشست مدیران ارشد وزارت کشور با معاون اول رییس جمهوری افزود: تا امروز ۹ هزار و ۴۰۰ کانتینر بعد از ۱۲سال در بندرشهید رجایی تعیین تکلیف شده است.
وی بیان داشت: همچنین وضعیت ۲هزار و ۶۱۴ دستگاه خودروی بلاتکلیف در گمرکات خوزستان، بوشهر و هرمزگان نیز پیگیری و با مصوبه دولت به نتیجه رسید. 
این مقام مسوول در وزارت کشور، آزادسازی سواحل و بستر دریای خزر، دریای عمان و خلیج فارس را یکی دیگر از اقدام‌های دولت دوازدهم برشمرد که با دستور وزیر کشور آغاز  و با جدیت و بی وقفه درحال پیگیری  است.
 وی گفت: همچنین رصد دقیقی از سه هزار و ۶۶۸ کیلومتر از زمین‌های ساحلی کشور در طول یکسال با مدیریت استانداران نوار ساحلی شمالی و جنوبی کشور انجام و تمامی تصرف های غیرقانونی در این مسیر شناسایی شد.
دین پرست یادآورشد: ۳۳۹ کیلومتر تصرف غیرقانونی درطول ساحل معادل ۴هزار و ۳۴۲ هکتار در سطح مجاور ساحل برای نخستین بار در کشور معین شد.
وی ادامه داد: ۷۰ تکلیف در خصوص اسناد توسعه ای برای جزایر هرمزگان نیز تعیین شده بود که ۵۷ درصد پیشرفت داشته است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور گفت: در چند استان کشور از جمله هرمزگان تنظیم اسناد توسعه ای به صورت مشخص انجام شده و اسناد خوبی در این راستا تنظیم شده است.
وی با اشاره به اینکه پیشرفت سامانه های مرتبط با حوزه قاچاق نیز درحدقابل قبولی است، تصریح کرد: اقدامی که درطول یک سال گذشته با اقدامی که درطول هفت سال قبل از آن صورت گرفته، قابل مقایسه نیست و مشخصات پنج دستگاه تعلل کننده نیز برای اقدام قانونی معرفی شده است.

  توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد علوم‌پزشکی آغاز شد

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)