برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

شتابدهنده حوزه کارآفرینی اجتماعی راه‌اندازی می‌شود

به گزارش روز شنبه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این تفاهم‌نامه با هدف ایجاد اشتغال با رویکرد کارآفرینی اجتماعی در سطح ملی امضا شده است. استفاده از ظرفیت همیاری اجتماعی، قرض‌الحسنه و کارآفرینی اجتماعی برای توسعه اجتماعی دیگر هدف این همکاری مشترک است.

ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و انجمن حامیان فرهنگ قرض‌الحسنه، همچنین توافق کردند تا با همکاری یکدیگر، برنامه‌های مشترک را برای حمایت از اشتغال خرد و خانگی در روستاها و شهرهای کوچک، اجرایی کنند.

ارائه، خدمات رهیاری (منتورینگ) به هسته‌های کارآفرینی اجتماعی جهت راه‌اندازی و توسعه کسب وکارهای خرد، دیگر هدف این تفاهم بود.

همچنین، طرفین با همکاری یکدیگر، شتابدهنده‌های تخصصی در حوزه کار آفرینی اجتماعی تاسیس می‌کنند تا به استارتاپ‌ها و شرکت‌های‌خلاق، در این حوزه خدمت‌رسانی کنند.

بر اساس این سند همکاری، ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و انجمن حامیان فرهنگ قرض‌الحسنه ایران، هسته‌های فناوری تشکیل می‌دهند تا با حمایت جوامع محلی، استعدادهای جوان را در روستاها و شهرهای کوچک شناسایی کنند. این مسئله می‌تواند به سنگ بنایی کارآفرینی محلی بدل شود.

این تفاهم نامه، به امضای سیدمحمدحسین سجادی نیری دبیر ستاد فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اسماعیل قادری‌فر رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی این معاونت و محمدحسین حسین‌زاده به نمایندگی از سوی انجمن حامیان فرهنگ قرض‌الحسنه و کارآفرینی اجتماعی رسید.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  قیمت‌گذاری روغن پایه خودرو تابع مقررات بورس است