برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

 شناسایی طرح‌های سرمایه‌پذیر برای حضور در «دوشنبه‌های استارتاپی»

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، بر اساس این فراخوان، علاقمندان به جذب سرمایه خطرپذیر و شرکت در این رویداد می‌توانند اعلام آمادگی کنند.

یکی از الزامات توسعه کسب‌وکارهای فناورانه و نوآورانه، تامین منابع مالی جسورانه (خطرپذیر) است که فعالان اکوسیستم نوآوری از آن به VC یاد می‌کنند. به همین منظور صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری در راستای ماموریت خود مبنی بر تامین مالی توسعه فناوری و به ویژه فناوری‌های پیشرفته و اولویت‌دار، رویدادی با عنوان «دوشنبه‌های استارتاپی» را برگزار می‌کند.

در این برنامه، استارتاپ‌ها و دارندگان طرح‌های سرمایه‌پذیر، طرح و مدل کسب‌وکار خود را به عاملان سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی معرفی می‌کنند. در صورتی که یکی از عاملان سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری، پس از ارزیابی و تایید طرح و مدل کسب‌وکار، تصمیم به سرمایه‌گذاری جسورانه روی آن طرح بگیرد، صندوق نوآوری و شکوفایی می‌تواند تا ۸۰ درصد سرمایه جسورانه مورد نیاز آن استارتاپ یا طرح سرمایه‌پذیر را تامین کند.
بر اساس این گزارش به طور معمول طرح‌هایی که در این نوع رویدادها معرفی می‌شوند، از حدود ۵۰۰ میلیون تومان تا حدود هفت میلیارد تومان سرمایه جسورانه نیاز دارند. استارتاپ‌ها یا دارندگان طرح‌های سرمایه‌پذیر از سراسر کشور و در تمام حوزه‌های صنعت و فناوری می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.

علاقمندان می‌توانند برای حضور و کسب اطلاعات بیشتر به سایت صندوق نوآوری و شکوفایی به آدرس https://www.inif.ir/-/kq۹qemy۵ مراجعه کرده و ثبت‌نام کنند.

حضور در دوشنبه‌های استارتاپی، برای عموم کاملا آزاد و رایگان است و هیچ محدودیتی برای شرکت در آن وجود ندارد، تنها کافیست قبل از هر دوشنبه استارتاپی، برای حضور در آن ثبت‌نام کنید. رویدادهای آتی در دوشنبه‌های استارتاپی شامل اینترنت اشیا (IOT)  در ۳۰ تیر ماه، کشاورزی ۲۰ مرداد، علوم شناختی ۳ شهریور و رویداد دوشنبه استارتاپی با موضوع ورزشی در ۲۴ شهریور خواهد بود.

  دوران ۸ ساله دفاع مقدس در آموزش عالی نهادینه شود

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)