برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

اتاق مشترک شبکه گردشگری زاگرس نشینان ایجاد می شود

سرکوت نجفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به برگزاری نشست توسعه رونق گردشگری منطقه زاگرس اشاره کرد و اظهار داشت: در این نشست که چندی پیش در همدان برگزار شد، پیش نویس و مقدمات تفاهم نامه نهایی که در آینده نزدیک با حضور شهرداران این شهرها به منظور ایجاد کریدور گردشگری غرب کشور به امضا خواهد رسید،  تهیه شد.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج افزود: علاوه بر این مقرر شد در راستای ایجاد اتاق مشترک شبکه گردشگری زاگرس تفاهم نامه ای هم فی مابین شهرهای سنندج، کرمانشاه و همدان با محوریت شهرداری‌ها برای استفاده بهتر از ظرفیت‌های این مناطق و توسعه و رونق گردشگری منعقد شود.

نجفی یادآور شد: شهرهای سنندج، کرمانشاه و همدان هر یک در نوع خود دارای ویژگی های تاریخی، فرهنگی و هنری بوده که می توانند بستری مناسب برای رونق گردشگری و صنعت توریسم در منطقه باشند.

وی اضافه کرد: در حاشیه برگزاری این نشست، تفاهم نامه دیگری با محوریت اعزام همکاران شاغل در شهرداری به عنوان گردشگر، جهت استفاده از امکانات مجتمع تفریحی، سیاحتی و توریستی دهکده فرهنگی گنجنامه با تخقیقات قابل توجه به امضا رسید.

 معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج گفت: صنعت گردشگری امروزه در دنیا به عنوان پرسودترین صنعت از جایگاه ویژه ای برخوردار است و یکی از راه های تقویت این صنعت دیپلماسی شهری و ارتباط همه جانبه شهرها جهت تقویت آن است.

نجفی تاکید کرد: در آینده نزدیک استان های دیگری همچون لرستان، قزوین و زنجان نیز به طرح ایجاد اتاق مشترک شبکه گردشگری زاگرس نشینان اضافه خواهند شد.

  مصرف بیش از حد ویتامین‌ها برای تامین سلامتی اشتباهی زیان‌بار است

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)