برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

تولید شیلد آنتی‌باکتریال محافظ صورت با چاپ ‌سه‌بعدی

به گزارش روز یکشنبه ستاد ویژه توسعه فناوری نانو،  اتمز لب (Atoms Lab) یکی از شرکت‌های نوظهور عمانی که در مرکز ملی تجارت مستقر است موفق به تولید شیلد محافظ صورت با استفاده از فناوری چاپ سه‌بعدی ودارای خاصیت آنتی‌باکتریال شد.

این شرکت اعلام کرد  که از نانومواد و ترکیب آن با پلیمر و مس برای ساخت شیلد محافظ صورت استفاده کرده است.

یومنا الشجیر مدیرعامل شرکت اتمزلب گفت: در ماه‌های ابتدایی شیوع ویروس کرونا، این شرکت بیش از هزار شیلد صورت را تولید و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار داد، مقداری نیز به کشورهای GCC صادر شد،  این شرکت چاپگر Ultimaker ۳D را در اختیار تولیدکنندگان تجهیزات محافظت شخصی قرار داده است.

وی افزود: فروشگاه الکترونیکی اتمزلب که قطعات الکترونیکی و ملزومات پروژه‌های اینترنت اشیاء را تولید می‌کند، نقش مهمی در تامین نیاز کارآفرینان و دانشجویان دارد.

الشجیر گفت: از آنجا که ما توزیع‌کننده چاپگر Ultimaker ۳D در عمان هستیم و با تمام نمایندگان کشورهای GCC ارتباط داریم، باید تاکید کنم که فروش این چاپگرها در عمان ۷۰ درصد بیشتر از کشورهای GCC است.

اتمزلب در سال ۲۰۱۸ با هدف ارایه رهیافت‌های فناورانه در حوزه چاپ سه‌بعدی و ساخت مواد افزودنی تاسیس شد،  این شرکت توزیع‌کننده انحصاری محصولات Ultimaker ۳D در عمان است.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  شیوه‌نامه ارزیابی و پرداخت جایزه چاپ مقالات علمی در دانشگاه آزاد ابلاغ شد