برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

مهلت ثبت نام جشنواره جوان خوارزمی تمدید شد

به گزارش روز یکشنبه دبیرخانه جشنواره جوان خوارزمی، مهلت ثبت نام و تکمیل مستندات در این دوره از جشنواره جوان خوارزمی تا هفتم شهریورماه ۱۳۹۹ تمدید شده است.

پیش از این مهلت ثبت نام در بیست و دومین جشنواره جوان خوارزمی و ارایه طرح از اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ تا پایان تیرماه سال جاری بود.  

طرح‌های قابل پذیرش باید در ۱۶گروه تخصصی شامل فناوری‌های شیمیایی، مکانیک، برق و کامپیوتر، هنر، معماری و شهرسازی، کشاورزی و منابع طبیعی، علوم پایه، عمران، مهندسی صنایع و مدیریت فناوری، مواد، متالورژی و انرژی‌های نو و زیست فناوری و علوم پایه پزشکی، محیط زیست، فناوری‌نانو، هوافضا، مهندسی نرم افزار و فناوری اطلاعات و مکاترونیک و همچنین در پنج محور پژوهشی و فناوری شامل طرح‌ها و پژوهش‌های بنیادی، طرح‌ها و پژوهش‌های کاربردی، طرح‌های توسعه‌ای، اختراع و نوآوری به جشنواره جوان خوارزمی ارایه شود.

متقاضیان شرکت در بیست و دومین جشنواره جوان خوارزمی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره خوارزمی www.khwarizmi.ir و پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره جوان خوارزمی http://www.irost.org/young  در قسمت سامانه‌ جامع جشنواره‌های خوارزمی نسبت به ثبت‌نام و ارایه مشخصات فردی اقدام و شناسه کاربری و کلمه عبور خود را دریافت کنند. ضروری است قبل از شروع فرآیند ثبت نام، فایل راهنمای مربوط به ثبت نام را مطالعه کنند.

بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره جوان خوارزمی تمامی شرکت‌کنندگان که قبلا ثبت‌نام کرده‌اند، لازم است تمامی مستندات الکترونیکی، فیزیکی و هزینه ثبت نام را تا تاریخ مذکور از طریق سامانه ثبت نام ارسال کنند.

همچنین سایر مستنداتی که  امکان ارسال آن به صورت الکترونیکی وجود ندارد را به صورت پستی یا حضوری به سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، اداره کل امور بین الملل و جشنواره‌ها ارسال کنند.

  مرکز رشد و نوآوری دانشگاه خوارزمی گشایش یافت

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)