برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

راهنمای شکست در راه‌اندازی و توسعه استارتاپ‌ها کتاب شد

این کتاب با عنوان کامل «راهنمای شکست در راه‌اندازی و توسعه استارتاپ‌ها» بهار ۱۳۹۹ توسط انتشارات تیسا در تیراژ هزار نسخه به چاپ رسید و با قیمت ۵۴ هزار و ۹۰۰ تومان راهی بازار کتاب شد.

در پیشگفتار نخست این کتاب آمده است: شکست یکی از بخش های جدا نشدنی زندگی هر کارآفرینی است، در فرهنگ ایران شکست خوردن متاسفانه به عنوان یک پایان تعریف شده و بسیاری از ما، از شکست می ترسیم و همیشه نگران شکست خوردن هستیم. ولی در حقیقت و از دیدگاه بسیاری از کارآفرینان چه در ایران چه در سایر کشورها، شکست شروعی است دوباره برای تجربه ای جدید و متفاوت، برای یک کارآفرین، شکست تولدی است برای یک زندگی جدید.

در پیشگفتار دوم درباره این کتاب نوشته شده است: کتاب راهنمای شکست کتابی نیست که با خواندنش زمینه های موفقیت و پیروزی درک شود، توصیه های مطرح شده در این کتاب هر چند به برنده شدن ما در یک مسابقه دو ماراتن منجر نمی شود، اما در نهایت به هر یک از ما کمک خواهد کرد که مسیر پرچالش و سخت و طولانی دنیای کارآفرینی را با موفقیت به پایان برسانیم.

نگارنده این کتاب ۲۸ گام را برای راه اندازی و توسعه استارتاپ ها در فهرست اثر خود جای داده است. این کتاب در واقع روایتی از دوران تلاش شهریار جوهری برای کارآفرینی در بازه زمانی سال های ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۶ و در اکوسیستم کارآفرین ایران است.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  مهلت ثبت‌نام آزمون‌های علوم پایه و پیش‌کارورزی تمدید شد