برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

فراخوان ثبت‌نام در جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی

به گزارش روز یکشنبه گروه دانشگاه و آموزش ایرنا از وبدا، اصغر عبادی فر  گفت: مطابق دوره های گذشته این دوره شامل دو بخش افراد حقیقی و نهادهای حقوقی حوزه علوم پزشکی است. برگزیدگان دسته اول، از بین محققین، محققین جوان و دانشجو و صاحبان پژوهش های برتر و برگزیدگان حقوقی از میان مؤسسات مرتبط با پژوهش شامل دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی، دفاتر توسعه تحقیقات بالینی، نشریات علوم پزشکی، کمیته های تحقیقات دانشجویی و مراکز رشد فناوری و همچنین مؤسسات غیردولتی حامی پژوهش معرفی خواهند شد.

رییس مرکز توسعه و هماهنگی تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت افزود: پژوهشگران می توانند در سه کمیته علوم بالینی و سلامت، کمیته علوم پایه پزشکی و کمیته ابداعات، اختراعات و فناوری در فراخوان جشنواره شرکت کنند. شرط ثبت نام در گروه محققین دو کمیته اول، دارا بودن شاخص H دوازده و بالاتر و برای گروه محققین جوان و دانشجو H هشت و بالاتر است و مبنای ارزیابی برحسب امتیازات کسب شده در کارنامه پژوهشی افراد است و  در کمیته ابداعات، اختراعات و فناوری شرط شاخص H وجود ندارد.

رییس مرکز توسعه و هماهنگی تحقیقات و دبیرهیات اجرایی بیست و ششمین جشنواره رازی با اشاره به گروه پژوهش برتر گفت: متقاضی این گروه می تواند بطور مستقل با یک مقاله اصیل پژوهشی پراستناد، با شرایط اعلام شده در فراخوان در یکی از دو کمیته علوم بالینی و سلامت یا کمیته علوم پایه پزشکی شرکت کند. نظر به اپیدمی کووید ۱۹ در سالجاری از میان پژوهش های صورت گرفته مرتبط، یک مقاله اصیل به انتخاب کمیته های داوری و تأیید هیأت اجرایی در هر یک از کمیته های تخصصی، معرفی خواهد شد. بنابراین برای یک تحقیق خوب و ارزشمند در جشنواره جایگاه تعریف شده وجود خواهد داشت.

  تمدید زمان دسترسی رایگان به مقالات علمی تا پایان فروردین ۹۹

دبیر هیات اجرایی جشنواره همچنین گفت: ثبت نام داوطلبین در بیست و ششمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی از چهارشنبه یکم مرداد ماه آغاز شده است و تا پایان وقت اداری روز ۳۰ مهرماه ادامه خواهد یافت. فرایند ثبت نام با عضویت در سامانه جشنواره رازی و ارسال آثار بصورت الکترونیکی از آدرسrazi.research.ac.ir و یا razi.hbi.ir  انجام می شود.

یادآور می شود، مراسم تجلیل از برگزیدگان در دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)