برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

معاون رییس جمهوری از نمایشگاه‌های محصول فناوری یزد بازدید کرد

 به گزارش ایرنا ،در این نمایشگاه ۱۷ شرکت محصولات خود را در زمینه های علوم نوین پزشکی، نانو و سلول‌های بنیادی عرضه کرده اند.

ستاری در ادامه از نمایشگاه محصولات فناورانه پارک علم و فناوری یزد نیز دیدن کرد و در این نمایشگاه ۲۵ شرکت محصولات خود را در زمینه های مختلف در معرض دید قرار دادند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری همچنین به اتفاق  محمدعلی طالبی استاندار و جمعی از مسوولان محلی امروز از تعدادی شرکت‌های دانش بنیان مستقر در شهرک صنعتی مرکز استان بازدید کرد.

وی در این بازدید از شرکت‌های دانش بنیان راز تحریر، کاوش داده پردازان سفیر، توسعه انرژی نوین و دانش بنیان فراپویان ایساتیس دیدن کرد و در جریان فعالیت‌های آنها قرار گرفت.

همچنین شرکت در آیین آغاز به کار مدرسه نوآوری، بازدید از مرکز نوآوری فولاد، کارخانه نوآوری درخشان و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد از دیگر برنامه معاون علمی و فناوری رییس جمهوری است.

شرکت در جلسه اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید و بازدید از سرای سیدشمس الدین و تیم‌های حوزه صنایع دستی از دیگر برنامه های سفر یکروزه ستاری به یزد است.

هم اکنون ۹۰ شرکت دانش بنیان در استان یزد فعالیت دارد که از این لحاظ در میان ۳۱ استان کشور در جایگاه چهارم قرار دارد .

همچنین  یزد در شاخص فناوری در رتبه سوم قرار گرفته و در زمینه تعداد محصولات دیجیتال، بعد از تهران رتبه دوم را کسب کرده است. 

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  شاید دنیا به مدد عکس‌ها بهتر درک شود