برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

معاون رئیس جمهوری: دولت، زیر ساخت‌های اقتصاد دانش بنیان را فراهم کرده است

سونا ستاری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در یزد افزود: اقتصاد دانش بنیان پایه و اساس آن منابع انسانی است و ارزش افزوده آن دانش و خلاقیت می باشد. 

وی خاطرنشان کرد:این اقتصاد، فضای کسب و کار را برای نسل جدید به ویژه دانش آموختگان تحصیل کرده فراهم کرده است .

معاون رئیس جمهوری با بیان اینکه استان یزد پتانسیل فوق‌العاده‌ای در حوزه اقتصاد دانش بنیان دارد گفت: بزرگترین مزیت استان یزد این است که تمامی مسوولان، سرمایه گذاران بخش خصوصی و شهروندان این خطه علاقه دارند که در این حوزه اتفاقات خوبی رخ دهد.
ستاری افزود: همچنین تمام امکاناتی که در اختیار دارند را در جهت توسعه و رشد  اقتصاد دانش بنیان به کار می گیرند.
وی تصریح کرد : این اقدامات، مسوولیت ما را سنگین‌تر می کند تا برای توسعه شرکت‌های دانش بنیان  در حوزه زیر ساخت‌ها، سرمایه گذاری های متعددی در استان یزد صورت گیرد. 
ستاری با بیان اینکه تصمیماتی که در این سفر گرفته می شود در جهت توسعه‌ زیر ساخت‌ها و اعطای تسهیلات در این بخش است تصریح کرد:  خوشبختانه جهت گیری استان به سمت شرکت‌های اقتصاد دانش بنیان است و ما از این ظرفیت استفاده میکنیم. 

معاون علمی و فن آوری رئیس جمهوری صبح امروز وارد یزد شد.

وی از شرکت‌های دانش بنیان شهرک‌های صنعتی یزد دیدن کرد و بازدید از واحد رباتیک و تیم‌های فناور دانشگاه یزد ،نمایشگاه‌های فناورانه و شتاب‌دهنده سلول‌های بنیادی دانشگاه علوم پزشکی یزد از جمله برنامه های دیگر ستاری در سفر  به استان یزد است.

شرکت در آیین آغاز به کار مدرسه نوآوری، بازدید از مرکز نوآوری فولاد، کارخانه نوآوری درخشان و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد از دیگر برنامه معاون علمی و فناوری رییس جمهوری اعلام شد.

  دانلود مداحی محمدعلی کریمخانی بانوی مهر

هم اکنون ۹۰ شرکت دانش بنیان در استان یزد فعالیت دارند که از این لحاظ در میان ۳۱ استان کشور در جایگاه چهارم قرار دارد .

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)