برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

آزمون دستیاری تخصصی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد

سیدسعید هاشمی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار دانشگاه ایرنا گفت: چهل و هفتمین آزمون پذیرش دستیاری تخصصی دانشگاه های علوم پزشکی از ساعت ۹ صبح امروز ۱۶ مرداد ماه با رعایت کامل تمامی پروتکل های بهداشتی در مراکز، آغاز شد و تا ساعت ۱۲ ادامه دارد.  

وی با بیان اینکه هنوز آمار نهایی تعداد داوطلبان شرکت کننده در آزمون دستیاری تخصصی مشخص نشده است، افزود: تعداد شرکت کنندگان در این آزمون ۱۴ هزار و ۶۷۸ نفر بود که از این میان، ۱۲ هزار و ۹۱۳ نفر کارت خود را دریافت کرده اند.

به گفته هاشمی، حدود ۸۸ درصد داوطلبان در این دوره از آزمون کارت خود را دریافت کردند در حالی که این میزان در آزمون قبلی ۹۱.۷ درصد بود.

حضور ۱۲۰ مبتلا به کرونا در آزمون دستیاری تخصصی

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی همچنین از حضور ۱۲۰ داوطلب مبتلا به کرونا در این آزمون خبر داد و گفت: تمامی پروتکل های بهداشتی به طور کامل در همه حوزه ها رعایت شده است و آزمون ۱۲۰ داوطلب مبتلا به کرونا نیز در محل های مشخص شده جدا از سایر داوطلبان برگزار شد.

هاشمی افزود: تعداد دانشگاه های برگزار کننده آزمون دستیاری تخصصی در سال گذشته ۲۰ دانشگاه در ۲۲ حوزه بود اما این میزان امسال به ۲۸ دانشگاه در ۳۵ حوزه امتحانی افزایش یافته است.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  انعقاد تفاهمنامه همکاری قرارگاه جهاد علمی بسیج و دانشگاه بقیةالله