برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

واردات حدود ۱۲ میلیون تن نهاده‌های دامی به کشور

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اتحادیه واردکننندگان نهاده های دام و طیور ایران (آوندا)، میزان واردات نهاده های دام و طیور در ۱۰ ماهه سال ۹۷ بیش از ۱۰ میلیون و ۱۷۵ هزار تن و به ارزش ۲ میلیارد و ۵۹۰ میلیون و ۴۸۰ هزار دلار بود.
مقایسه آمار واردات نهاده های دام و طیور در ۱۰ ماهه امسال نسبت به دوره مشابه سال قبل از رشد ۱۶ درصدی به لحاظ وزنی و رشد ۲۶ درصدی به لحاظ ارزشی حکایت دارد.
در ۱۰ ماهه امسال میزان واردات ذرت بیش از ۶ میلیون و ۹۵۹ هزار تن به ارزش یک میلیارد و ۷۰۹ میلیون و ۴۰ هزار دلار بودهکه نسبت به دوره مشابه به لحاظ وزنی تغییری نداشته اما از لحاظ ارزشی رشد ۶ درصدی داشته است.
در بازه زمانی یادشده در این گزارش، بیش از سه میلیون و ۳۸ هزار تن جو به ارزش بیش از ۷۷۲ میلیون و ۵۸۰ هزار دلار وارد کشور شده که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل رشد ۴۲ درصدی به لحاظ وزنی و رشد ۶۱ درصدی به لحاظ ارزشی را نشان می دهد.
همچنین در دوره مورد بررسی،  بیش از یک میلیون و ۸۱۲ هزار تن کنجاله سویا به ارزش ۷۹۳ میلیون و ۱۰۰ هزار دلار وارد کشور شده که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل رشد ۶۶ درصدی به لحاظ وزنی و رشد ۶۱ درصدی به لحاظ ارزشی داشته است.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  توسعه گردشگری از دریچه گنجینه بازی‌های محلی قومس