برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

هدف تعاونی گردشگری، آسان‌سازی سفر است

نادر عادلی‌نیا امروز سه‌شنبه در حاشیه افتتاحیه تعاونی گردشگری تامین نیاز شرکت ها و موسسات خدمات گردشگری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا هدف از تاسیس این تعاونی را بازگشت سفر به سبد خانوارها خواند و گفت: این روزها به دلیل مشکلات اقتصادی خانواده ها و شیوع کرونا سفر رفتن از سبد خانوارها کنار گذاشته شده است. در نظر داریم با تمهیداتی امکان سفر رفتن دوباره ایجاد شود.

وی افزود: هدف اصلی تعاونی، آسان سازی سفر است. در این راستا آماده عضویت تمام آژانس‌های مسافرتی که حدود ۵ هزار آژانس است هستیم تا بتوایم با ارائه تسهیلاتی امکان سفر را برای مردم مهیا کنیم.  

عادلی نیا گفت: در مرحله نخست که برای ۵ سال آینده برنامه ریزی شده در مورد مساله گردشگری داخلی و یک میلیون سفر برنامه ریزی شده است و امیدورایم بتوایم با بهتر شدن شرایط کرونا از آذرماه فعالیت را آغاز کنیم.

در این طرح علاقمندان یک پنجم هزینه سفر را بصورت نقد پرداخت می کنند و بقیه هزینه را در طی چهار قسط در چهار ماه بدون بهره پرداخت می کنند که می تواند به رونق گردشگری کمک کند.

عادلی نیا رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در سفرها را از دیگر برنامه های سفرهای تعاونی اعلام کرد.

بهاره حبیب زاده مدیر عامل تعاونی نیز به ایرنا گفت: ایجاد این تعاونی هدف صنفی دارد و امیدواریم با بکارگیری تمام ظرفیت گردشگری کشور، مسافرت رونق بگیرد.  

وی افزود: تعاونی در حالی که بنگاه اقتصادی است وظایف در حوزه مسئولیت اجتماعی دارد که در صدد انجام آن هستیم.

حبیب زاده با بیان اینکه در مرحله نخست ۲۰ آژانس مسافرتی در تعاونی عضویت دارند، گفت: از حضور دیگر موسسات که فعالیت گردشگری دارند استقبال می کنیم.

  جهانگیری: دولت و ملت ایران در جنگ اقتصادی با آمریکا پیروز میدان بوده‌اند

تعاونی گردشگری به منظور تامین نیاز شرکت ها و موسسات خدمات گردشگری امروز ۲۸ مردادماه با حضور ولی تیموری معاون گردشگری وزارتخانه و جمشید حمزه زاده رئیس هتلداران کشور و دیگر اعضای تعاونی افتتاح شد.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)