برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

نتیجه تکمیل ظرفیت دانشگاه‌ فرهنگیان و شهیدرجایی کنکور ۹۸ منتشر شد

سازمان سنجش آموزش کشور روز دوشنبه اعلام کرد: به اطلاع معرفی شدگان بومی استان های البرز، تهران، ایلام، سیستان و بلوچستان، بوشهر و خوزستان که متقاضی کد رشته‌های پردیس های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی تهران در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ بوده و در زمان مقرر برای انجام مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش به محلهای مشخص شده مراجعه کرده اند، می‌رساند که با توجه به نتایج مراحل مصاحبه و بررسی صلاحیت های عمومی افراد از سوی هیأت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش وضعیت علمی داوطلبان بررسی و اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های ذیربط بر روی درگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار گرفته است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: همه داوطلبان لازم است از روز دوشنبه ۱۰ شهریورماه ضمن رعایت موارد فوق برای اطلاع از وضعیت ثبت‌نام، مدارک مورد نیاز و زمان مراجعه حضوری برای ثبت‌نام به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه فرهنگیان به نشانی http://te.cfu.ac.ir مراجعه کنند.

این اطلاعیه می افزاید:  پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی مربوط خواه در رشته قبولی خود ثبت نام کنند یا نکنند حتی با انصراف قطعی از تحصیل در صورت شرکت در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی دوره روزانه نیستند. همه پذیرفته ‌شدگان باید در زمان مقرر برای ثبت نام به موسسه محل قبولی خود مراجعه کنند و عدم مراجعه بموقع آنان  برای ثبت نام بمنزله انصراف از تحصیل تلقی می‌ شود.

سازمان سنجش آموزش کشور اعلان کرده است:  آن دسته از داوطلبانی که قبلاً در ردیف پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ بوده‌اند در صورت قبولی در این مرحله قبولی قبلی آنان لغو شده و باید در رشته قبولی جدید ثبت نام و ادامه تحصیل دهند.

  تولید ۷۰ درصدکیت‌های تشخیص بیماری‌ دام وطیور توسط دانش بنیان‌ها

بر اساس اعلام سازمان سنجش، شروع به تحصیل پذیرفته‌شدگان این مرحله با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا در اولین ترم تحصیلی ممکن (نیمسال دوم سال تحصیلی ۴۰۰-۱۳۹۹) خواهد بود.

همچنین محل تحصیل پذیرفته‌شدگان توسط پردیس ها ی دانشگاه فرهنگیان در واحدهای تابعه (سطح استان) تعیین می‌شود.

چنانچه کلاس‌ها به حدنصاب لازم (حداقل ۲۰ نفر) برای تشکیل در پردیس محل قبولی نرسد، سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان به تشخیص خود نسبت به جابجایی پذیرفته‌شدگان در سطح پردیس های کشور اقدام خواهد کرد و پذیرفته‌شدگان حق هیچ‌گونه اعتراضی را نخواهند داشت.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)