برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

آغاز ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کاردانی و کارشناسی ناپیوسته از ۱۱ شهریور

به گزارش روز دوشنبه سازمان سنجش آموزش کشور، فرصت مجدد و سوم ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در رشته های پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی یا معدل کل دیپلم دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال ۹۹ از سه شنبه ۱۱ شهریورماه آغاز می شود و تا جمعه ۱۴ شهریورماه ادامه دارد.

داوطلبان در صورتی که در زمان مقرر مرحله نخست از ۱۱ تا ۲۱ خرداد و زمان مقرر مرحله دوم ۱۸ تا ۲۲ تیرماه موفق به ثبت‌ نام نشده‌ اند، برای پذیرش در این رشته‌ های بدون آزمون از تاریخ یاد شده به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

زمان برگزاری دوره های با آزمون رشته های کاردانی نظام جدید دانشگاه های فنی و حرفه ای و غیردولتی ها روز جمعه ۱۴ شهریورماه و هم زمان با آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته است.

به گزارش ایرنا، در ۲ هزار و ۷۲۶ رشته محل بدون آزمون، تعداد ۱۰۰ هزار و ۹۵۶ نفر و در رشته های با آزمون ۱۵۱ هزار و ۵۲۹ نفر در سه هزار و ۷۴۳ رشته محل پذیرفته می شوند.

دانش آموزان شاخه فنی و حرفه ای، کاردانش یا شاخه نظری سال جاری همچنین دارندگان دیپلم شاخه فنی و حرفه ای، کاردانش یا شاخه نظری سال ۹۵ و قبل از آن نیازی به دریافت کد سوابق تحصیلی و ارائه آن ندارند.

داوطلبان لازم است با کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، نسبت به پرداخت مبلغ ۳۷ هزار تومان اقدام کنند. داوطلبان علاقه مند به شرکت در گزینش رشته های دانشگاه های غیردولتی باید ۹ هزار و ۳۰۰ تومان دیگر بپردازند.

  شناسایی پادتنی که ویروس کرونا را در سلول‌ها مهار می‌کند

سازمان سنجش آموزش کشور همچنین مهلت ثبت نام در دوره های بدون آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته دانشگاه ها را  ۱۱ تا ۱۴ شهریورماه در سایت این سازمان اعلام کرد.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)