برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

حمایت صندوق نوآوری از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه انرژی افغانستان

به گزارش روز جمعه روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، بزرگترین نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران در افغانستان با حمایت وزارت نیرو از اول تا سوم مهر ماه با هدف آشنایی فعالان بخش فنی و مهندسی ایرانی با پروژه‌های قابل اجرا در افغانستان برگزار می‌شود. شرکت‌های دانش بنیان متقاضی نیز می‌توانند تا 80 درصد از خدمات بلاعوض صندوق نوآوری و شکوفایی معادل 50 میلیون تومان برای حضور در پاویون شرکت‌های دانش بنیان استفاده کنند.

بر اساس این گزارش نمایشگاه تخصصی انرژی (آب، برق، مخابرات) و خدمات فنی و مهندسی ایران در افغانستان با توجه به اهمیت کشور افغانستان در صادرات تجهیزات و خدمات فنی و مهندسی صنعت برق، می‌تواند یک فرصت مناسب برای معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان محسوب شود.

در این نمایشگاه شرکت‌های توانمند ایرانی در زمینه‌های مرتبط با نمایشگاه، آخرین دستاوردها و کالاهای تولیدی خود را به نمایش می‌گذارند و این نمایشگاه زمینه‌ساز توسعه همکاری‌های فنی و اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و افغانستان است.

شرکت‌های دانش بنیان علاقمند به حضور در این نمایشگاه می‌توانند برای ثبت‌نام به آدرس ghazal.inif.ir مراجعه کرده و برای مشاوره و ثبت‌نام با شماره‌های  ۰۲۱۶۳۱۰۳۳۱۳ و ۰۹۱۹۸۰۶۶۶۵۶ تماس گیرند.

لازم به ذکر است که تجار و بازرگانان افغانستان ارتباطات تجاری گسترده‌ای در آسیای میانه داشته و با شراکت با طرف‌های ایرانی می‌توانند بخشی از مشکلات حضور شرکت‌های دانش بنیان را در این بازار پوشش داده و از پروژه‌های عمرانی و فنی و مهندسی این کشورها در قالب کنسرسیوم‌های مشترک بهره‌مند شوند.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  ۱۴ هزار داوطلب در آزمون دکتری تخصصی پزشکی ۹۹ رقابت می کنند