برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

معاون رییس جمهوری از نمایشگاه‌ محصولات فناور آذربایجان‌غربی دیدن کرد

کارگزار فن‌بازار منطقه‌ای آذربایجان‌غربی در حاشیه این بازدید به خبرنگار ایرنا گفت: ٢٠ شرکت فناور مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی بیش از ۴٠ محصول خود را در این نمایشگاه در معرض دید قرار گذاشتند.
آرش انصاری با اشاره به محصولات این نمایشگاه ادامه داد: پودرهای زیرکونیوم قابل استفاده در صنایع تبدیلی و پزشکی، انواع کیت‌های آزمایشگاهی، دستگاه هوشمند ضدعفونی و تصفیه کننده هوا، دستگاه تشخیص چهره با ماسک و بدون ماسک و دستگاه حرارتی جا زدن بلبرینگ از محصولاتی هستند که در این نمایشگاه وجود دارد.
وی اضافه کرد: دستگاه‌های دنبال کننده خورشیدی ٢ محوره و شناسانگر و بازسازی کننده رنگ، تب سنج تولید داخل، تولید دندان مصنوعی و مواد دندانپزشکی، تولید موبایل و تبلت، فناوری بسته بندی مواد غذایی هوشمند با مواد سلولزی، دستگاه تصفیه هوا و صنایع لامپ و روشن کننده از دیگر محصولاتی هستند که در این نمایشگاه عرضه می‌شوند.
کارگزار فن‌بازار منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: سامانه‌های هوشمند ضد سرما زدگی باغات، پهپادهای سمپاشی و سیستم زهکشی هوشمند از دیگر محصولات عرضه شده در این نمایشگاه فناور است.
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری به منظور بازدید از مراکز نوآوری و دانش‌بنیان و دیدار با دانشگاهیان و مقامات ارشد آذربایجان‌غربی به این استان سفر کرده است.
سورنا ستاری در این سفر یک‌روزه از پارک علم و فناوری، مراکز نوآوری و رشد دانشگاهی، دانشگاه ارومیه و پژوهشکده پزشکی سلولی و مولکولی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه بازدید می‌کند.
دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه و حضور در جلسه اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید از دیگر برنامه‌های معاون علمی رییس جمهوری در آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود.

  سومین ماموریت پرتاب ماهواره‌های اینترنتی استارلینک انجام می‌‎شود

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)