برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

مهلت ثبت‌نام آزمون‌های علوم پایه و پیش‌کارورزی تمدید شد

به گزارش روز شنبه مرکز سنجش آموزش پزشکی، به دلیل شرایط ویژه کنونی و شیوع ویروس کرونا در کشور، دانشگاه های علوم پزشکی الزاما باید دانشجویان را در صورت تمایل در دانشگاه علوم پزشکی محل سکونت خود یا نزدیکترین حوزه امتحانی به محل سکونتشان ثبت نام کنند.

از این رو، ثبت نام آزمون های علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی، پیش کارورزی و داروسازی شهریور ۱۳۹۹، با توجه به شرابط کنونی تا فردا یکشنبه ۱۶ شهریور ۹۹ تا ساعت ۱۶ به منظور ویرایش محل آزمون داوطلبان و ثبت نام داوطلبان جدید تمدید شد.

معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه ای اعلام کرد: در روزهای اخیر شایعات و نقل ‌قول‌های بی‌اساس زیادی در خصوص لغو یا تعویق آزمون‌های جامع علوم پایه و پیش‌کارورزی در فضای مجازی و بین دانشجویان پخش شد که موجب تشویش اذهان دانشجویان شده‌ است. درخواست‌هایی هم از طرف برخی از دانشجویان و تشکل‌های صنفی دانشجویی پیرامون این آزمون‌ها به معاونت آموزشی رسیده‌ است که خواستار به تعویق افتادن این آزمون‌ها شده‌اند.

این اطلاعیه افزود: ضمن اعلام این مطلب که تمام درخواست‌ها و نکته‌نظرات دانشجویان به دقت بررسی شده و برای معاونت آموزشی وزارت بهداشت بسیار حائز اهمیت است، به اطلاع دانشجویان می رسد با توجه به اینکه هیچ تصمیم جدیدی در خصوص آزمون‌های مذکور گرفته نشده و در حال حاضر امکان تغییر زمان برگزاری این آزمون‌ها با توجه به فرایند سخت و پیچیده آن وجود ندارد، تمام آزمون‌ها در زمان اعلام شده قبلی برگزار خواهند شد.

آزمون پیش‌کارورزی برای دانشجویان پزشکی ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۲۰ شهریور، آزمون علوم پایه پزشکی برای دانشجویان پزشکی ساعت ۱۴ روز پنجشنبه ۲۰ شهریور و آزمون‌های علوم پایه دندانپزشکی و جامع داروسازی (۱۸۰ واحدی) ساعت ۹ صبح روز جمعه ۲۱ شهریور ۹۹ برگزار می شود.

  سامانه‌های آنلاین صادرات فناوری ایجاد می‌شود

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)