برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

نمایشگاه مجازی صنایع‌دستی در مازندران برپا می‌شود

به گزارش روابط ‌عمومی اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، سیف‌الله فرزانه با اشاره به تعطیلی چند ماهه نمایشگاه‌ها و بازارچه‌های صنایع‌دستی به دلیل شیوع کرونا و لزوم فاصله‌گذاری اجتماعی گفت: معاونت صنایع‌دستی مازندران در نظر دارد با هدف بهبود شرایط بازار صنایع دستی در وضعیت کرونایی و همچنین استفاده از فرصت گسترده فضای مجازی، نمایشگاه صنایع‌دستی را به‌ صورت مجازی راه‌اندازی کند.

وی افزود : رشته‌های بومی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی و هنرمندان و صنعتگران دارای نشان ملی و مهر اصالت برای شرکت در این نمایشگاه‌های مجازی و فرصت ایجادشده در سایت اداره کل به آدرس www.mazandchto.ir در اولویت خواهند بود.

فرزانه تبلیغات و رونق فروش محصولات صنایع‌دستی را از جمله اهداف مهم برگزاری نمایشگاه مجازی برشمرد و تأکید کرد: مخاطبان می‌توانند به سهولت از محصولات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی مازندران بازدید کرده و همچنین در کوتاه‌ترین زمان ممکن بدون طی مسافت، از محصولات موجود در استان و همچنین هنرمندان و صنعتگران مازنی و نوع فعالیت آن‌ها اطلاعات کسب کنند.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران افزود: صنعتگران صنایع‌دستی می‌توانند به سهولت و بدون محدودیت، محصولات تولیدی خود را در غرفه‌های مجازی سایت اداره کل به نمایش بگذارند.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  ناگفته‌هایی از آلبوم ناصری