برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

ثبت نام دوره‌های کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی تمدید شد

 سازمان سنجش آموزش کشور امروز (یکشنبه) اعلام کرد: در پی انتشار اطلاعیه روز ۱۱ شهریور ماه و انتشار دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌ مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی مهرماه سال ۱۳۹۹ و همچنین اطلاعیه روز ۱۸ شهریور ماه درباره اعلام رشته های جدید و اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای مذکور، این سازمان به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا امروز ۲۳ شهریور ماه موفق به ثبت نام نشده اند، مهلت ثبت نام در این دوره ها را تمدید کرد.

بر اساس اطلاعیه جدید این سازمان، متقاضیان دوره های کارشناسی ناپیوسته در مهلت تمدید شده تا پایان روز پنج شنبه مورخ ۲۷ شهریور ماه ۹۹ برای ثبت نام و انتخاب رشته مهلت دارند. از این رو، تمامی متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای مربوط و مندرجات اطلاعیه روز ۱۸ شهریور ماه منتشر شده است، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و ثبت نام کنند.

همچنین آن دسته از متقاضیانی که پیش از این نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کرده اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ اعلام شده، کدرشته‌های انتخابی خود را ویرایش یا مشاهده کنند.

تمدید مهلت ثبت نام در دوره های کاردانی ناپیوسته

همچنین مهلت ثبت نام پذیرش دوره‌ کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای«ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی مهرماه ۱۳۹۹ تمدید شد.

براساس اعلام سازمان سنجش، به دنبال اطلاعیه ۱۰ شهریور ۹۹ و  انتشار دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌ کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای«ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی مهرماه سال ۱۳۹۹ و اطلاعیه ۱۸ شهریور ۹۹ مبنی بر اعلام رشته های جدید و اصلاحات مربوط به دفترچه راهنما فرصت ثبت نام تمدید شده است.

  ورود بیش از ۳۳ هزار گردشگر به جزیره قشم

سازمان سنجش یادآور شد به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا امروز ۲۳ شهریور ۹۹ برای ثبت‌نام اقدام نکرده اند، ترتیبی اتخاذ شد که علاقمندان بتوانند تا پایان روز پنج شنبه ۲۷ شهریور جاری نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

تمامی متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای مربوط و مندرجات اطلاعیه ۱۸ شهریور به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند

همچنین آن دسته از متقاضیانی که پیش از این نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا ۲۷ شهریور نسبت به مشاهده و یا ویرایش کدرشته‌های انتخابی خود اقدام کنند.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)