برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

ثبت‌نام تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی‌کاربردی تمدید شد

به گزارش روز دوشنبه دانشگاه جامع علمی کاربردی، محسن محمدزاده گفت: مهلت ثبت‌نام متقاضیان در پذیرش مرحله تکمیل ظرفیت دوره‌های کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) مهرماه سال ۱۳۹۸ در بهمن‌ماه امسال، تا پایان روز سه‌شنبه ۲۹ بهمن‌ماه تمدید شد.

بر اساس شرایط اعلام شده، تمام متقاضیان باید حداکثر تا پایان بهمن‌ امسال در مقطع قبل دانش‌آموخته شده باشند. همچنین تمامی داوطلبان باید در زمان ثبت‌نام از طریق مراکز و واحدهای آموزشی مربوط، بابت هزینه ثبت نام نسبت به پرداخت مبلغ ۲۷۵ هزار ریال برای مقطع کاردانی و ۳۴۰ هزار ریال برای مقطع کارشناسی از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی در سایت سازمان اقدام کنند.

همچنین، هر داوطلب می‌تواند تنها متقاضی یک کدرشته محل متناسب با علاقه خود باشد. بدیهی است در صورت ارسال مشخصات فرد و یا افراد در دو کدرشته و یا در دو مرکز آموزش، اطلاعات وی از بانک اطلاعاتی هر دو رشته‌محل حذف می شود.

 با توجه به اینکه اجازه ویرایش اطلاعات منحصراً  یک‌بار در مشخصات فردی متقاضی داده خواهد شد؛ لذا ضرورت دارد کارشناسان مراکز آموزشی در ثبت اطلاعات داوطلبان دقت لازم را به عمل آورند.

رعایت مقررات نظام وظیفه مندرج در دفترچه راهنمای پذیرش مهرماه سال ۱۳۹۸ و موارد مندرج در دستورالعمل راهنمای مرحله تکمیل ظرفیت مجدد در بهمن‌ماه برای دانشجویان مرد الزامی است.

 پس از پایان ثبت‌نام، افراد به عنوان پذیرفته شده مشروط تلقی می‌شوند و شروع به تحصیل آنان تا زمان تأیید نهایی سازمان سنجش آموزش کشور به‌صورت مشروط در مرکز آموزش بلامانع است.

داوطلبان برای اطلاع بیشتر از سایر شرایط، به سامانه دانشگاه جامع علمی کاربردی مراجعه کنند.

  حال خوش شهر سمنان در صفای کوچه‌باغ‌ها

داوطلبان می توانند پرسش های خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی:www.sanjesh.org  یا شماره‌ تلفن گویای‌: ۴۲۱۶۳ (کد ۰۲۱) در میان بگذارند و از مراجعه حضوری به سازمان خودداری کنند.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)