برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

پرداخت ۶۷۰ میلیارد ریال تسهیلات کرونا به هنرمندان صنایع‌دستی

فرهاد فلاح با اشاره به جزئیات پرداخت تسهیلات کرونا به هنرمندان صنایع دستی ،افزود: تا پایان شش‌ماهه اول سال جاری، ۱۱هزار و ۳۶ تقاضا از سوی فعالان صنایع‌دستی و مسئولان کارگاه‌ها به بانک‌های عامل ارسال شده که تاکنون ۶۷۰ میلیارد ریال تسهیلات موسوم به تسهیلات کرونا به این متقاضیان پرداخت شده است.

او بیان کرد: تسهیلات کرونا به متقاضیان و کارگاه‌های صنایع‌دستی از سوی بانک‌های عامل پرداخت شده که در مجموع ۱۸ هزار و ۸۳۹ هنرمند صنایع‌دستی و شاغلان این حوزه را شامل می‌شود.

مدیرکل حمایت از تولید صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به پیگیری‌های معاونت صنایع‌دستی برای پرداخت تسهیلات کرونایی، عنوان کرد: پرونده‌های دیگری نیز در دست اقدام است، پرداخت ۱۸۷۰میلیارد ریال دیگر از محل تسهیلات کرونا به متقاضیان، در بانک‌های عامل در دست بررسی است.

او در ادامه به دیگر حمایت‌ها از هنرمندان صنایع‌دستی اشاره کرد و گفت: در این هفته خوشبختانه توانستیم برای کارگاه‌های صنایع‌دستی، سهمیه گاز مایع از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی دریافت کنیم.

فلاح خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند برای دریافت این سهمیه، در سامانه تجارت آسان ثبت نام کرده و درصورت تأیید  معاونان صنایع‌دستی استان‌ها، سهمیه خود را دریافت کنند.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  تداوم معطلی کامیون‌های تجارت خارجی در آستارا