برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

مرکز رشد و نوآوری دانشگاه خوارزمی گشایش یافت

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا، این مجموعه شامل ۱۴ فضای مخصوص شرکت های دانش پایه و صنایع خلاق ۱۰ زیج و ۱۲ میز هسته و میزهای آتلیه برای کار استارتاپی به همراه یک کتابخانه تخصصی، یک پشت بام سبز(کافه نوآوری) و هشت میز ‏گپ و کار، سالن نشست تخصصی و فضاهای تفریحی برای فعالان در حوزه های مدیریت هوشمند شهری، زنجیره  بلوکی، اینترنت اشیا، بورس، صنایع خلاق و غیره در اختیار کاربران قرار گرفته است.

اینترنت پرسرعت فضاهای مناسب، وجود مربیان کارآفرین توانمند و خانواده فناور خوارزمی از مزیت های این مجموعه به شمار می‌رود. رویکرد ورود به مجموعه شامل برگزاری رویداد های منظم و فراخوان‌های دوره‌ای و ارزیابی های مستمر بر پایه مدیریت پلتفرم تعاملی است. 

طراحی و بازسازی این مجموعه توسط دانشجویان دانشگاه خوارزمی به صورت کامل انجام شده است. این مجموعه یکی از اعضای شبکه فناوری و نوآوری تهران به حساب می آید. استفاده از توان فنی دانشجویان در ساخت محصولات به صورت درون زا و  استفاده از مصالح  بازیافتی از رویکردهای اقتصاد مقاومتی در این مجموعه است.

ساعت کار این مجموعه از ۷ صبح تا ۲۴  در هفت روز هفته است و از امکانات چاپ و شبکه تعاملی با صنعت و جامعه برخوردار است. موقعیت دسترسی مجموعه رشد و نوآوری در خیابان رودسر تهران در نزدیکی وزارتخانه های نفت و کشاورزی است.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  فرش ایرانی کد اصالت و هویت می‌گیرد