برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

خودروهای کمپینگ و کاروانینگ ایران صاحب کلوپ شدند

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، این گردهمایی روز پنجشنبه ۳ مهر ماه ۱۳۹۹ و در آستانه فرارسیدن روز جهانی گردشگری، با حضور بیش از ۷۰ دستگاه خودرو مسافرتی (کمپر) از شهرهای مختلف کشور در فضای باز مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، برگزار شد.
در نخستین گردهمایی کمپرهای کانون جهانگردی و اتومبیلرانی که با استقبال بازدیدکنندگان مواجه شد، مالکان این نوع خودروها با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی بین‌المللی برای مقابله با ویروس کرونا و حفظ فاصله‌ اجتماعی به تبادل تجربیات خود با یکدیگر و ارائه توضیحات به علاقه‌مندان پرداختند.
از مهمترین اهداف برپایی این گردهمایی می‌توان به گرامیداشت روز جهانی گردشگری، ایجاد شور و نشاط اجتماعی در راستای تأکید وزیر محترم گردشگری، ترویج گردشگری ارزان قیمت، تشویق گردشگران به انجام سفرهای مسئولانه در دوران کرونا، نمایش خودروهای کمپر و ترویج گردشگری روستایی، بوم‌گردی و طبیعت‌گردی، اشاره کرد.
در ادامه گردهمایی یاد شده، کمپرهای شرکت کننده، روز جمعه ۴ مهر ماه، مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران را ترک کرده و رالی تور گردشگری خودروهای مسافرتی به مقصد سمنان را آغاز می‌کنند.
خودروهای کمپر پس از عبور از شریف آباد، پاکدشت، ایوانکی، سرخه و گرمسار به شهرستان سمنان رسیده و در مسیر خود از کاروانسرای تاریخی لاسجرد سرخه، کاروانسرای ده نمک و کاروانسرای شاه‌عباسی سمنان بازدید خواهند کرد.
در حاشیه برپایی نخستین همایش کلوپ کمپینگ و کاروانینگ کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از داوطلبان و علاقه‌مندانی که دارای یکی از انواع خودروهای کمپر هستند، برای عضویت در این کلوپ ثبت‌نام به‌عمل آمد و برنامه‌ها و اهداف آینده کلوپ تشریح شد.

  ممنوعیت پیش‌فروش خودرو توسط شرکت‌های فاقد مجوز

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)