برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند

به گزارش ایرنا، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز پنجشنبه با سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور دیدار و گفت وگو کرد.

کلانتری افزود: این دیدار در خصوص حمایت و تقویت مراکز نوپا و موفق دانش بنیان استان بود. 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: نقش پارک علم و فناوری در مدیریت، حمایت و هدایت واحدهای دانش بنیان استان با اهمیت و موثر است.

وی بیان کرد: انتظار می رود پارک علم و فناوری مورد حمایت مالی قرار گرفته و در راستای تجاری سازی و بازاریابی تولیدات این مراکز استان را یاری کنید.

کلانتری بر تامین منابع مالی شرکت های دانش بنیان استان تاکید کرد و خواستار ارائه تسهیلات ارزان قیمت با استقرار صندوق خودشکوفایی در استان شد.

وی خواستار توسعه فضای اداری پارک علم و فناوری استان شد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور نیز در این نشست، اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد از نظر نیروی انسانی تحصیلکرده جوان و مستعد واجد حمایت همه جانبه است.

وی تاکید کرد: برای رونق شرکت های دانش بنیان، حمایت از استارتاپ ها و بررسی میدانی برای چگونگی گسترش فعالیت پارک علم و فناوری در ماه جاری به استان سفر خواهم کرد.

ستاری تصریح کرد: از همه اختیاراتم برای حمایت از واحد های دانش بنیان استان کهگیلویه و بویراحمد  استفاده می کنم.

وی عنوان کرد: نگاه ما به آینده استان باتوجه به ظرفیت ها، قابلیت های ارزشمند  و نیروی انسانی توانمند کهگیلویه و بویراحمد ویژه خواهد بود و از هیچ کمکی برای توسعه استان دریغ نخواهیم کرد.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  تعارضات با «تعاملات فرهنگی» برطرف می‌شود