برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

رزم‌حسینی مدیری عمل‌گرا و آشنا با بخش خصوصی است

«محمدرضا دیانی» امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: یکی از نقاط قوت رزم‌حسینی شناخت کافی از فضای بخش خصوصی است و به‌ویژه زمانی که زمامدار استانداری های کرمان و خراسان رضوی بود، هدایت و کمک به بخش خصوصی را در مقام عمل نشان داد.

دیانی، به خاطره‌ای از زمان حضور وی در استانداری کرمان اشاره کرد که با دعوت از سرمایه‌گذار خارجی حاضر در یک طرح نیروگاه ۲۰ مگاواتی خورشیدی، همه مدیران استانی را برای رفع مشکلات این پروژه به خط کرد و آن نیروگاه در سریعترین زمان ممکن ساخته شد.

وی تاکیدکرد: رزم‌حسینی، نحوه تعامل با بخش خصوصی را خوب بلد است و می‌داند که در شرایط دشوار کنونی اقتصادی و مواجهه با تحریم‌ها، همین بخش باید ایفاگر نقش اصلی باشد.

رییس هیات مدیره انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم‌خانگی کشور، دیگر خصوصیت وزیر پیشنهادی صنعت را نگاه جهادی وی برشمرد که با توجه به سوابق درخشان جهادی، فردی ریسک‌پذیر است.

وی بیان‌داشت: خصیصه‌های یاد شده می‌تواند از رزم‌حسینی، وزیری موفق بسازد، البته این مهم مشروط به همراهی مجلس و عدم نگاه سیاسی نمایندگان خانه ملت است.

دیانی ادامه‌داد: امروز و با وجود همه مشکلات موجود، پذیرفتن مسوولیت وزارت صنعت، معدن و تجارت، کاری جهادی است و رزم‌حسینی در حقیقت همه آبرو و حیثیت خود را در این راه قرار داده است، بر این اساس همگان از دولت، مجلس و بدنه وزارت صنعت باید به یاری وی بشتابند.

وی در عین حال تاکیدکرد: ‌نگاه وزیر پیشنهادی صنعت در شرایط کنونی، باید نگاه مدیریت عرضه و تقاضا باشد، زیرا کنترل فشار بیش از اندازه فعلی روی قیمت‌ها بدون مدیریت بازار امکان‌پذیر نیست.

  سومین تور موتورسواری به مناسبت شهادت سردار سلیمانی برگزار شد

رئیس هیات مدیره مجمع کارآفرینان ایران اظهارداشت: امروز که با کمبود منابع ارزی در کشور مواجه‌ایم،  به منظور مدیریت مصرف ارز، باید اولویت‌بندی و برنامه داشت و با شرایط یاد شده اگر مجلس، بانک مرکزی و دولت به یاری‌اش نشتابید، عملکرد مطلوبی نخواهد داشت.  

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین «حسن روحانی» رئیس‌جمهوری روز سه‌شنبه هفته گذشته در نامه‌ای به مجلس شورای اسلامی، رزم‌حسینی را به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت معرفی کرد.

رزم‌حسینی در دولت «تدبیر و امید» استاندار استان‌های خراسان رضوی و کرمان بوده است. وی از فرماندهان لشکر ثارالله در هشت سال دفاع مقدس و نیز قائم مقام شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی در مقطعی از دفاع مقدس بود و یکی از افتخاراتش ایثارگری و دریافت نشان فتح است.

رزم‌حسینی سابقه مدیریت چند شرکت بزرگ، عضویت در هیات مدیره چند واحد تولیدی و فعالیت‌های بازرگانی را در کارنامه خود دارد. او عضو هیات مدیره چند واحد معدنی بوده و با امور صنعت، معدن و تجارت آشنایی کامل دارد.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)