برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

ثبت‌نام در تکمیل ظرفیت پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان آغاز شد

به گزارش روز دوشنبه سازمان سنجش آموزش کشور، متقاضیان واجد شرایط علاقه‌مند به تحصیل در رشته‌های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ می توانند برای پذیرش در پردیس های دانشگاه فرهنگیان ثبت نام کنند.
فرایند ثبت نام در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org آغاز شده است و تا اول اسفندماه ادامه دارد.
داوطلبان در صورت داشتن نمره کل نهایی ۶۵۰۰ و بالاتر (با توجه به کارنامه نتایج علمی اولیه) بر اساس شرایط و ضوابط در دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری ۹۸، می توانند در این مرحله از تکمیل ظرفیت ثبت نام کنند.
شیوه پذیرش و گزینش در مرحله تکمیل ظرفیت، همانند رشته‌های متمرکز با شرایط خاص در آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ است.
پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری در هر یک از کدرشته‌های تحصیلی دارای بورسیه یا شرایط خاص که به دستگاه‌های اجرایی تعهد خدمت دارند، همچنین پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی که متعهد خدمت وزارت آموزش و پرورش هستند، مجاز ثبت‌نام و شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی این مرحله از تکمیل ظرفیت نیستند.
بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، داوطلبانی که در یکی از کدرشته محل‌های دانشگاه‌ فرهنگیان یا دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به آموزش و پرورش معرفی شده‌اند، ولی به علت موارد (پزشکی، معدل و سن) واجد شرایط نبودند، مجاز به ثبت‌نام و شرکت در مرحله (تکمیل ظرفیت) نیستند.
تغییر رشته و گرایش، تغییر محل تحصیل، انتقال، جابه‌جایی و تغییر اولویت انتخابی در بدو ورود و در طول تحصیل تحت هر شرایط مجاز نیست.
شروع به تحصیل پذیرفته‌شدگان نهایی این مرحله از تکمیل ظرفیت از مهرماه سال ۹۹ امکانپذیر است.

  دانلود آهنگ حمید هیراد رخ

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)